مسئولان شهرک‌هایی که هدف حزب الله قرار گرفتند، تاکید کردند با وجود فرار بسیاری از شهرک‌نشینان همچنان پناهگاه کافی برای همه ندارند.

روزنامه صهونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از شهرداران شهرک‌های که در روز‌های اخیر در تیررس موشک‌های حزب الله قرار گرفتند، نوشت که با وجود فرار شهرک‌نشینان صهیونیست از شمال، پناهگاه‌های کافی در این مناطق وجود ندارد.

براساس گزارش النشره، در همین راستا، این روزنامه به نقل از شهردار صفد نوشت: نیمی از جمعیت شهر برای محافظت در برابر موشک، پناهگاه مناسبی ندارند.

اوایل امروز، مرکز پزشکی الجلیل در نهاریا اعلام کرد که در اثر شلیک موشک به منطقه غرب الجلیل تا کنون ۹ مجروح از صبح امروز به این مرکز رسیده اند.

با ادامه بمباران جنوب لبنان و بقاع توسط جنگنده‌های صهیونیست و پس از آغاز تهاجم هوایی گسترده این رژیم که ارتش اسرائیل آن را تیر‌های شمال نامید در روز دوشنبه، تاکنون شهادت حدود ۵۰۰ شهروند لبنانی و مجروح شدن بیش از ۱۶۰۰ نفر از جمله کودکان و زنان تایید شده است.

جنگ اسرائیل در نوار غزه و پیامد‌های آن از اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارد، در همین حال حزب الله ادامه عملیات نظامی خود را در حمایت از غزه تا پایان آتش بس در نوار تایید کرده است. 

از سویی دیگر شهردار شهر اشغالی حیفا با کانال ۱۲ اسرائیل درباره وجود فاصله ۵۰ درصدی در مورد استحکامات بین محله‌های قدیمی و جدید در شهر صحبت کرد. او با ابراز نارضایتی از عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی، افزود: اسرائیل ما را به رسمیت نمی‌شناسد و ما در زمین تنها هستیم و پولی نداریم. باید از نصرالله تشکیر کنیم که منجر شد دولت به ما توجه کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار