نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تقویت مساجد و فرهنگ قرآن و نماز به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شده و کار دستگاه‌های انتظامی و قضایی را کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: ما می‌خواهیم با قرآن زندگی کنیم، اگر کسی مفسر و حافظ قرآن باشد، اما آن را متوجه نشود هیچ تاثیری ندارد.

وی با بیان اینکه مساجد را باید آباد کنیم و در این مکان‌ها اقامه نماز داشته باشیم، اضافه کرد: هر قدر که مساجد، نماز و قرآن در جامعه بیشتر شود، زحمات دستگاه‌های قضایی و نظارتی به طور حتم در آنها کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: پیشگیری مساله بسیار مهمی است و دستگاه‌های قضایی و امنیتی بایستی اقداماتی را انجام دهند که ابتدا فسادی شکل نگیرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه یک مدل پیشگیری این است که همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم بدهند تا امت واحد مقابل جریان‌های فساد و تباهی شکل بگیرد، تاکید کرد: دغدغه مندی مسوولان قزوین نسبت به گذشته بهبود یافته که امیدواریم این جریان همچنان تداوم داشته باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات حسین رجبی دادستان سابق قزوین، علی اصغر عسگری به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب قزوین معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.