کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات خرد امروز ۶ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان ثبت و ۳۷۵ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد.

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه هفته خوبی را پشت سر گذاشت و به نوعی معاملات در بازار یک حال و هوای مثبت و یک بازدهی خوب را ثبت کرد. امروز بازار با عرضه مواجه شد و برای داشتن یک بازار پویا به نظرم احتیاج داریم که تقاضا در بازار تقویت شود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز با یک تغییر ۲ هزار و ۳۵۵ واحدی مثبت به عدد ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار واحد رسید و شاخص کل هم وزن با افزایش بیش از هزار واحد در سطح ۷۰۶ هزار و ۹۹۸ واحد قرار گرفت و بازار نسبت به دو روز معاملاتی خود، کمی پر عرضه‌تر دنبال شد.

او افزود: ارزش معاملات خرد امروز ۶ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان ثبت شد و حجم معاملات در سطح ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برگه سهم قرار گرفت و ۳۷۵ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار خارج شد.

غفوری می‌گوید: امروز ۴۷ درصد بازار به عبارتی ۳۸۰ نماد در بازه مثبت و ۵۳ درصد بازار هم در محدوده منفی به کار خود پایان دادند؛ همچنین امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صنعت فلزات اساسی و بیشترین خروج نقدینگی را به میزان ۲۵۶ میلیارد تومان صندوق‌های سهامی به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار