استاندار خراسان شمالی گفت: وحدت و انسجام ما مسلمانان خنثی کننده همه تحریکات دشمنان خواهد بود و چه بسا که این موضوع تا کنون در صحنه‌های مختلف به اثبات رسیده است.

محمدرضا حسین نژاد در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت گفت: حضور پیشکسوتان دفاع مقدس باید منجر به ترسیم ارزش‌ها برای نسل جوان شود.
وی افزود: امروز اگر وضعیت ایران، قبل از انقلاب، بیان و یادآوری نشود، نمی‌توانیم زحمات وتلاش‌های صورت گرفته در دوره دفاع مقدس را بیان کنیم.
حسین نژاد گفت: دشمنان تبلیغات و هزینه‌های گزاف در مسیر کم‌رنگ کردن اقتدار و عزت ایران انجام داده اند، اما پایه و اساس مستحکم رابطه‌ی رهبری و حضور مردم، دین اسلام و قرآن است و هرگز تضعیف نخواهند شد.
وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان تعیین کننده همه معادلات منطقه است، افزود: نظم جدیدی را در این منطقه شاهد هستیم به طوری که نابودی اسرائیل را به زودی خواهیم دید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت: یکی از برنامه‌های محوری ما آیین تجلیل از پیشکسوتان است که همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای این برنامه بسیار کمک کننده بود.
الهی راد گفت: برای حفظ و پایداری آثار شهدا و برجسته کردن نقش خراسان شمالی در حوزه دفاع مقدس، توجه به تکمیل موزه دفاع مقدس الزامی است.
وی ادامه داد: هر چند پیشرفت‌های خوبی حاصل شده، اما باز هم نیازمند پیگیری‌های جدی تری هستیم.
وی افزود: برای موزه دفاع مقدس ظرفیت حداقلی ایجاد شده و مورد استقبال دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته، اما اگر بیشتر مورد توجه قرار گیرد نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد داشت.

برچسب ها: استاندار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.