شیائومی پیش از رونمایی رسمی، مشخصات دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را منتشر کرد.

شیائومی با انتشار چندین تیزر در ویبو، مشخصات دوربین و نمایشگر ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را مشخص کرد. جدیدترین عضو خانواده ردمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision Light Fusion 800 با دیافراگم f/۱.۶ و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، بهره خواهد برد.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۶۰ میلی‌متری، دیافراگم f/۲.۰ و بزرگ‌نمایی اوپتیکال ۲.۵ برابری خواهد داشت. اطلاعاتی در ارتباط با مشخصات دوربین فوق عریض که احتمالاً جزئی از سیستم دوربین سه‌گانه است، در دست نیست.

جدیدترین گوشی شیائومی در پنل جلویی میزبان نمایشگری اولد با لبه خمیده و وضوح 1.5K خواهد بود که توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. طبق اطلاعات فاش‌شده، این نمایشگر اندازه ۶.۶۷ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

قدرت پردازشی ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را پردازنده اسنپدراگون 7s نسل ۳ و انرژی آن را باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی، تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که شیائومی گوشی مورد بحث را در کانفیگ‌های متعدد با رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 عرضه کند.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس به‌لطف گواهی IP69 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. این گوشی با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS و در رنگ‌های سبز Star Sand، سفید Moon Porcelain و مشکی Midnight Black عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی در ارتباط با قیمت گوشی جدید ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در دست نیست. شیائومی سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۴ را در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) در چین رونمایی خواهد کرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.