صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان حوزویان شهر بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان تجمع کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل امروز در حال جان کندن هستند، گفت: کار‌های رژیم صهیونیستی جنون آمیز است و چاله قبر خودش را می‌کند و برای نابودی کامل اسرائیل باید کشور‌های اسلامی وحدت داشته باشند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه یکی از ضروریات دین، جهاد و دفاع است، افزود: چرا که اگر دفاع نباشد و سلطه دشمن کامل شود بر بشر همه چیز حتی مرگ را تحمیل می‌کنند و قانونی ندارند و حدودی را نمی‌شناسند. 

وی گفت: دفاع و جهاد واجب و جز ضروریات دین است و اگر در هر زمانی به موقع انجام شود، کم هزینه‌تر برای جامعه بشری از همه چیز، مقاومت و ایستادگی است و در صحنه میدانی هم جواب می‌دهد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تمام تلاشمان این است که امنیت را ایجاد کنیم و امنیت ایجاد نمی‌شود مکر اینکه ظالمان را از میان برداریم و مقاومت کم هزینه‌ترین راه برای جامعه‌ای است که می‌خواهد خودش را حفظ کند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کنند که سلطه خواهی آمریکا مربوط به انقلاب است، افزود: قبل از انقلاب، کشور و امورش دست استکبار بود و در داخل هیچ کس هیچ اختیاری نداشت و مرگ و سکوت حاکم بود و می‌خواستند بر همه جهان سلطه کنند یعنی همه جهان مثل فلسطین مظلوم شود. 

وی گفت: آخرین حلقه‌ای که برای سلطه جهان پیاده کردند بحث دو قطبی کردن جهان بود و آن چه استعمار‌ها ریخته بودند به نهایت رسیده بود، اما خدا بیکار ننشسته بود و بندگانش را رها نکرد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آنچه جهان را نگه داشت، وجود انقلاب اسلامی بود که جلوی سلطه استعمار را گرفت و این فرصت را داد تا بشر از خودش دفاع کند و امروز انقلاب اسلامی چه در بُعد بشری و چه زاویه الهی، راه نجات انسان‌ها را پیاده کرده است. 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امام راحل فرمودند که اولین ماموریتم تشکیل حکومت اسلامی و دوم آگاهی جهانی است، افزود: در عین حال که برخی غافل و بی تفاوت هستند امروز سراسر جهان حتی مردم کشور‌های غربی بیدار شده اند. 

وی گفت: این بیداری جهانی حاصل شده است و امام راحل آن قدرت پوشالی استعمار را شکست و کسانی که به پیروی از ولایت تا پای جان ایستادند کار آمریکا و اسرائیل را به امروز رساندند که در حال جان کندن است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار‌های اسرائیل جنون آمیز است و چاله قبر خودش را می‌کند و برای نابودی کامل اسرائیل باید کشور‌های اسلامی وحدت داشته باشند و برای این موضوع راهی جز مقاومت و جهاد راه دیگری وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.