مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مرحله جدید طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی از تابلو‌های مزین به نام و تصاویر شهدا برگزار می‌شود.

 مهدی کلانترزاده در مراسم رونمایی از پوستر «روز قم» که در دفتر شهردار قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام ربیع‌الاول با اشاره به برنامه‌های «روز قم» اظهار کرد: براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، روز پنج‌شنبه ویژه‌برنامه‌های این روز آغاز خواهد شد.

وی افزود: مراسم یادبود هفت شهید والامقام شهرداری قم با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، شهروندان و مسئولان استانی و مدیریت شهری روز هشتم مهرماه در باغ‌موزه دفاع مقدس، نمایشگاه «یاد یاران» برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری مرحله هشتم طرح کوچه‌های آسمانی در قم خبر داد و تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای گران‌قدر، مرحله چهارم طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی از تابلو‌های مزین به نام و تصاویر شهدا هم‌زمان با یادواره شهدای شهرداری در نمایشگاه یاد یاران برگزار می‌شود.

کلانترزاده اضافه کرد: در این مراسم تابلو ۲۴۵ کوچه و ۱۰ بلوار مزین به تصاویر شهدا به همراه پنج سردیس از شهدای دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز نهمین دوره طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» شهردار قم با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به‌صورت مستقیم پاسخگو و پیگیر موضوعات و مشکلات شهروندان خواهد بود و همچنین دیدار‌های شهردار قم به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: برگزاری دیدار‌های مردمی مدیران و معاونین شهرداری قم به میزبانی شهرداری مناطق و تعدادی از مساجد از دیگر برنامه‌های این ایام است.

کلانترزاده با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به خانواده‌های شهدا تاکید کرد: یکی از برنامه‌های ویژه این ایام، دیدار با ۱۰۰ خانواده شهید و اهدای هدیه توسط مدیران و معاونان شهرداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار