مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم، برد دربی را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس پس از برد برابر استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: خدا را شکر یک بازی سخت را بردیم. دربی شرایط خاص خودش را دارد. در ۲ نیمه سوار بازی بودیم و حیف بود اگر نمی‌بردیم.  خدا را شکر مزد زحماتمان  را گرفتیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

فرجی درباره مصدومیت خود گفت: در یک صحنه فکر کنم پای رضاوند به دستم برخورد کرد که وقتی به تهران برسم باید دستم را بخیه بزنم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: ما وظیفه مان این است که هرچه در توانمان داریم را برای هواداران ارائه دهیم.

او درباره تقابل خود با ابوالفضل جلالی گفت: بازی مقابل جلالی خوب بود. او بازیکن با کیفیتی است و خدا را شکر توانستیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم.

فرجی درباره نبود اورونوف افزود: تیم خوب و باکیفیتی داریم. اورونوف و ایوب بازیکنان باکیفیتی هستند و بقیه هم از آنها کمتر نیستند. تمام بازیکنان بهترینشان را ارائه دادند.

بازیکن پرسپولیس درباره سرمربی این تیم گفت: گاریدو رزومه اش مشخص است. وقتی به ایران آمد یک سری اطلاعات داشت و پس از آن نیز یک سری اطلاعات دریافت کرد. او خیلی زود لیگ ایران را شناخت. گاریدو در کار خیلی سختگیر و جدی است و خارج از آن بسیار مهربان است و رفتار مناسبی با بازیکنان دارد.

او  درباره گلزنی کنعانی در دربی گفت: کنعانی در این بازی زیاد اذیت شد و خوشحال شدم که گل زد. سعید مهری هم  فشار زیادی را متحمل  شد. برای همه خوشحالم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار