مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: صحنه گردان اصلی میدان امروز و پشتوانه جنایت اسراییل در منطقه آمریکا و اروپاییان هستند.

سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح پنجشنبه در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین که در صبحگاه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: مردان و زنان قزوین شجاع، ولایت مدار و با تقوا هستند و در دفاع مقدس خط شکن بودند.

وی با بیان اینکه این تجمع اعلام آمادگی فرزندان انقلاب برای تحقق گام دوم انقلاب است، افزود: پدران و مادران ما انقلاب را به این مرحله رسانده و حال تحقق گام دوم با شما فرزندان انقلاب است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: نیرو‌های مسلح خدمتگزار و فدایی ملت ایران است و خود را خادم این مردم می‌دانیم.

وی با بیان اینکه فلسفه حضور شما فلسفه آمادگی در همه عرصه‌ها است، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما به خصوص بسیج قهرمان جنگ شناختی و ترکیبی را که جنگ تغییر در باور‌ها و ارزش‌ها است را درک می‌کنند.

سردار صفوی اضافه کرد: در روزگاری در ابتدای جنگ به تعداد نیرو‌ها سلاح و لباس نداشتیم، اما امروز به برکت انقلاب نیرو‌های مسلح قدرتمند را در کنار دولتی قدرتمند تشکیل داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس را خوب باید یاد بگیریم عنوان کرد: بسیجی بودن یک مکتب و فرهنگ است و باید آن را خوب فهمیده و به آن عمل کنیم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: شناخت شهدا و جانبازان را اولویت خود قرار داده و سعی کنیم با فرهنگ شهدا و جانبازان و تفکر و اندیشه او ارتباط برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه انسان‌های بزدل هیچگاه در مواقع خطر در میدان نمی‌مانند ادامه داد: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس مردان شجاعی بودند که با درک شرایط در میدان حساس کشور ایستادند.

سرلشکر صفوی اضافه کرد: بسیجی باید با فضای پیرامون خود آشنا شده و نسبت به آن تحلیل و واکنش مثبت و صحیح را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه باید دوست و دشمن را بشناسیم، تصریح کرد: ما با دشمنان جبهه مقاومت دشمن و با دوستان این جبهه دوست هستیم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ما در یک شرایط فوق حساس منطقه‌ای و داخلی قرار گرفته ایم، گفت: باید فهم و درک درستی از صحبت‌های مقام معظم رهبری نسبت به مسایل داشته باشیم.

وی اظهار کرد: صحنه گردان اصلی میدان امروز و پشتوانه جنایت اسراییل در منطقه آمریکا و اروپاییان هستند و اسراییل بدون اذن و اجازه آنها هرگز نمی‌تواند دست به این همه جنایت بزند.

وی در پایان با بیان اینکه ما باید نسبت به مسایل منطقه و داخلی کشور هوشمند عمل کرده و مواضع خود را با مقام معظم رهبری هماهنگ کنیم، یادآور شد: از برخی‌ها که خیلی مواضع تندتری نسبت به مقام معظم رهبری می‌گیرند احساس نگرانی میکنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.