به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس سرداران شهید شهرستان رفسنجان در محوطه فرمانداری رفسنجان گشایش یافت.

حسین رضایی در آئین افتتاح نمایشگاه  عکس سرداران شهید ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و توضیح در خصوص رشادت‌های رزمندگان در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران گفت: باید از چنین اقدامات فرهنگی که به منظور ترویج فرهنگ شهادت و ایثار صورت می‌گیرند، حمایت شود.

وی افزود: برای برپایی این مجموعه، نهاد بسیج ادارات اقدامات موثری داشته و با تامین اقلام مورد نیاز زمینه برپایی این نمایشگاه را فراهم کرده است.

رضایی بیان کرد: سرداران شهید رفسنجان از جمله حاج علی محمدی پور، حاج احمد امینی، جمالی، بادپا و دیگر شهدای انقلاب اسلامی از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و با رشادت‌ها و فرماندهی این عزیزان جنگ ساماندهی شد و به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: همه ملت ایران چه در خط مقدم چه در پشت جبهه و شهر‌ها حمایت‌های لازم را انجام دادند و این دفاع مقدس بود و دفاع از خاک وطن، مال و ناموس مردم، از ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی بود.

رضایی بیان کرد: با اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب تا کنون همچنان در فکر توطئه چینی و دشمنی با ایران هستند، اما غیورمردانی هستند که از ایران دفاع می‌کنند.

گفتنی است این نمایشگاه به همت بسیج ادارات و کارمندان رفسنجان، معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری رفسنجان، روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، فرهنگسرای فانوس و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برپا شده است و تا روز یکشنبه باز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.