استاندار سمنان از بازگشت به تولید ۲۱۸ کارخانه و واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد استان به چرخه تولید طی سه سال اخیر خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی  در نشست صنعتگران استان سمنان به رئیس قوه قضائیه در استانداری سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه حمایت از تولید، گفت: در ابتدای دولت سیزدهم احیای واحد های راکد به عنوان یک سیاست اقتصادی مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی از بازگشت به تولید ۲۱۸ کارخانه و واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد به چرخه تولید طی سه سال اخیر در این استان خبر داد و افزود: چهار هزار و ۵۰۰ شغل از این منظر در استان سمنان تثبیت شد.

استاندار سمنان با اشاره به استقرار ۱۹ شهرک صنعتی و فعالیت دو هزار واحد صنعتی در این استان، اظهار کرد: به فضل الهی امنیت سرمایه‌گذاری در استان سمنان امنیت بالایی است که این مهم در نتیجه تعامل و هماهنگی کلیه بخش‌ها و دستگاه‌های استان حاصل شده است.

هاشمی در ادامه به بیان برخی از مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی استان سمنان از جمله در مقوله‌های کمبود آب شرب، صنعتی و کشاورزی و همچنین عدم آزادسازی ماشین‌آلات صاحبان صنایع در گمرکات کشور پرداخت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان با بیان اینکه باید به مقوله تولید ثروت به عنوان یک ارزش نگریسته شود، گفت: قوانین و مقررات موجود در کشور ما، مربوط به زمان صلح هستند حال آنکه ما امروز درگیر یک جنگ اقتصادی تحمیل‌شده از سوی دشمنان هستیم و در این وضعیت برخی از قوانین و مقررات موجود، پاسخگوی شرایط نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار