تفاهم نامه همکاری مشترک رایتل و ذوب آهن اصفهان از هلدینگ‌های وابسته به شستا برای هوشمندسازی زیرساخت‌های ذوب آهن به امضای طرفین رسید.

بر اساس اعلام شستا؛ آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت ذوب آهن اصفهان، از هلدینگ‌های وابسته به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم که عارف نوروزی مدیر عامل شستا، حسین ملازاده مدیر عامل رایتل و مدیر عامل ذوب آهن اصفهان حضور داشتند، دو شرکت رایتل و ذوب آهن اصفهان در زمینه هوشمندسازی زیر ساخت‌ها و توسعه هوش مصنوعی صنعتی تفاهم نامه همکاری ویژه منعقد کردند.

حسین ملازاده گفت: توسعه هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی می‌تواند به افزایش بهره وری کمک کرده و این موضوع یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: موضوع استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و همچنین استفاده از هوش مصنوعی از مدت‌های قبل مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و اهمیت این موضوع بیش از پیش نمایان شده است.

محور همکاری در این تفاهم نامه ارایه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی به منظور افزایش بهره وری، افزایش درآمد یا کاهش هزینه کاهش خطا‌های انسانی افزایش کارایی و بهبود تجربه مشتری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار