شاهدان عینی در مدرسه محل اسکان آوارگان در غزه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با حمله به این مدرسه مردم آواره آن را به خاک و خون کشید.

روز پنجشنبه بر اثر بمباران یک مدرسه اسکان آوارگان در شمال غزه توسط ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، دست کم ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه اعلام کردند که اجساد هفت شهید فلسطینی شامل کودکان و زنان (که اکثریت آنها تکه پاره شده بودند) و تعدادی از مجروحان به بیمارستان رسید. منابع پزشکی احتمال افزایش تعداد شهدا به دلیل هدف قرار دادن مستقیم آنها در داخل مدرسه که مملوء از آوارگان بود را دادند.

شاهدان عینی گفتند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مدرسه حفصه در جبالیا را هدف قرار دادند که باعث شد تعدادی از آوارگان آنجا مورد هدف قرار بگیرند و کشته شوند و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

شاهدان عینی توضیح دادند که بمباران رژیم صهیونیستی  به طور ناگهانی رخ داد که منجر به افزایش تعداد تلفات شد، به خصوص که اکثر آوارگان در حیاط مدرسه حضور داشتند.

این در حالی است که ارتش اسرائیل به اشغال نوار غزه برای یازدهمین ماه متوالی از زمان آغاز جنگ گسترده خود علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته، ادامه می‌دهد. بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آن زمان تاکنون بیش از ۴۱۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۹۶۰۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
مدرسه ؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
دقیقا لبنان هم مثل غزوه شد روزی ۶۰ شهید بیش از ۱۰۰ زخمی وباز همه دنیا تماشاگر هستند اینها که یک مشت جنایتکار وحشی هستند و هیچ انسانیت ندارند راحت درو میکنند لعنت به قوم صهیونیست دقیقا شدند خدا روی زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
خدامرگشا نزدیک کنه این وحشی درنده ی متجاوز را
آخرین اخبار