مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در قزوین گفت: بیش از ۵۶ درصد افراد جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در قزوین در دیدار با استاندار قزوین با بیان این مطلب گفت: برنامه توسعه بیمارستان شهرستان قزوین را در برنامه کاری خود داریم.

وی در خصوص شهرستان آوج افزود: با بررسی وضعیت این شهرستان برنامه‌هایی در دست اقدام داریم.

بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی به بانک رفاه از دیگر مطالبی بود که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آن سخن گفت و افزود: در شروع دولت شهید رئیسی بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومان به بانک رفاه داشتیم که به طور کامل این بدهی تصفیه شد.

آقای موسوی در ادامه از درآمد ۸۰ هزار میلیارد تومانی از محل درآمد بیمه‌ای و پوشش بیمه‌ای توسط سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

وی تعهد ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه خدمات بیمه‌ای را از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی دانست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توجه به توسعه خدمات بر اساس بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته را از اهداف و برنامه‌های دیگر سازمان تامین اجتماعی کشور برشمرد.

موسوی در ادامه تاکید کرد: تسویه بدهی ۲۵۷ هزار میلیارد تومانی معادل سه و نیم برابر سایر دولت‌ها از خدمات ارزنده دولت شهید رئیسی بود که از ایشان به یادگار مانده است.

میر هاشم موسوی در ادامه بیان کرد:۸۵ درصد اسناد بیمه‌های تکمیلی به صورت برخط صفر می‌شود.

محمد مهدی استاندار قزوین در این دیدار گفت: بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

اعلایی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: به علت صنعتی بودن استان قزوین و وجود شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی متعدد جمعیت زیادی از استان قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی به برخی از خلاء‌های موجود در استان قزوین اشاره کرد و افزود: برخی از مناطق استان فاقد درمانگاه‌های مناسب بوده و در انتظار دریافت خدمات مناسب درمانی هستند.
استاندار قزوین همچنین تعامل بین سازمان تامین اجتماعی و تولیدکنندگان را مناسب ارزیابی کرد.

اعلایی صنعتی بودن قزوین را یک فرصت و ظرفیت مناسب برای استان اعلام کرد و گفت: انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت سازمان تامین اجتماعی سرمایه‌گذاری‌های خوبی در استان در بحث‌های خدمات و برخی صنایع ایجاد شود.

وی پایین بودن کیفیت خدمات بیمه‌ای در برخی مناطق استان را یک خلاء در حوزه بیمه گری عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: یکی از دغدغه‌های حوزه سلامت بحث بیمه تکمیلی است و مجوز‌های لازم برای این امر صادر شده است و بیمه تکمیلی بازنشستگان در دست اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.