همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۱۲ شهید محله طالقانی کوهبنان در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.

این مراسم با خاطره گویی حاج عباس ایرانمش، مداحی، اجرای گروه سرود آوای حرم وابسته به حرم مطهر امام زاده بی بی عصمت کوهبنان همراه بود.

 عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: خداوند شهیدان را تعریف و تمجید کرده است کسانی که در نزد خداوند روزی می‌خورند.

 

وی افزود: باید روزی را به یاد بیاوریم که دشمنان گروهی بر ما شبیخون زدند تا ما را نابود کنند ولی خداوند دست آنان را قطع کرد و آنان را نابودکرد. 

 

یادگار دوران دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان در صدد بودند که طی یک هفته کشور را اشغال کنند و فاتحه نظام اسلامی را بخوانند ولی به لطف خداوند انقلاب اسلامی همچنان پایدار است.

 

وی تاکید کرد: مادران زهرایی و زینبی فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند در حالی که بعضا سن رزمندگان کم بود ولی به یاری حسین زمان شتافتند.

 

جانباز دوران دفاع مقدس گفت: دشمن با تجهیزات کامل به ایران اسلامی حمله کرد ولی قهرمانانی از جای جای کشور جانانه در برابر دشمنان ایستادند.

 

وی تصریح کرد: شهیدان انقلاب را حفظ کردند شهیدانی همانند حاج ماشاالله رشیدی، حسین آتش افروز در کنار سردار دل‌ها، شهید یوسف الهی از مرز‌های ایران اسلامی محافظت کردند.

 

ایرانمنش بیان کرد: شهید سید حسن روح الامینی در کربلای چهار با توزیع آب بین رزمندگان جان تازه‌ای به آنان می‌بخشید.

 

وی گفت: در جبهه کلاه شهید مسعود زکی زاده به قدری تیر خورده بود که سوراخ سوراخ شده بود، اما همچنان استوار بود و افتخار آفرید.

 

ایرانمنش اظهار کرد: در طول دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاد امروز هم باید مواظبت کنیدکه نفوذی‌ها نتوانند به اهداف شون خود برسند.

برچسب ها: دفاع مقدس ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار