مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال امشب با انجام ۵ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال امشب ۵ بازی در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند.  

گل گهر سیرجان- هوادار/ جمعه ساعت ۱۸:۱۵ 

تیم فوتبال گل گهر هفته گذشته در دربی کرمان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۷ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.  

تیم گل گهر با یک بازی معوقه توانسته در ۴ بازی خود ۷ امتیاز کسب کند و  در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم کرمانی می‌خواهد با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کند تا در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.  

در آن طرف، تیم هوادار در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و در ۵ هفته گذشته بردی کسب نکرده است و با ۲ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان مهدی رحمتی می‌خواهند با بردن گل گهر نخستین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آورند  و نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند، اما آنها کار سختی در سیرجان پیش رو دارند.  

جدال مهدی تارتار و سید مهدی رحمتی مربیان پرسپولیسی و استقلالی در این بازی جذاب  و دیدنی خواهد بود.

چادر ملو اردکان- مس رفسنجان/ جمعه ساعت ۱۸:۳۰

تیم‌های چادر ملو و مس رفسنجان در اولین بازی خود در تاریخ لیگ برتر فوتبال امشب در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف یکدیگر می‌روند.  

تیم چادر ملو اردکان هفته گذشته برابر تیم استقلال خوزستان به تساوی دست یافت و با ۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان سعید اخباری به دنبال دومین برد خود در بازی خانگی هستند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند و  به تیم‌های دیگر نشان بدهند که زنگ تفریح لیگ نیستند.  

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته  در دربی کرمان به تساوی دست یافت و با ۵ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

شاگردان محرم نویدکیا می‌خواهند دست پر به کرمان برگردند، اما کار سختی در یزد پیش رو دارند.  

سپاهان- تراکتور/ جمعه ساعت ۱۸:۳۰ 

 تیم‌های سپاهان و تراکتور که رتبه‌های اول و دوم  جدول رده بندی را در اختیار دارند امشب در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.  

سپاهان و تراکتور  در حالی امشب برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند که هر ۲ تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند و باید دید کدامیک برنده این دیدار مهم و حساس می‌شوند.  

طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته برد را با تساوی  در دقایق پایانی دربی اصفهان عوض کردند و با ۱۳ امتیاز در رتبه اول جدول رده بندی قرار دارند. آنها می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند و با روحیه بالا روانه مسابقات سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا شوند.  

در آن طرف، تیم تراکتور هفته گذشته توانست از سد تیم خیبر خرم آباد عبور کند و با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان اسکوچیچ می‌خواهند با برد برابر تیم سپاهان در خارج از خانه خود به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و جایگزین حریف اصفهانی خود در جدول رده بندی شوند، اما آنها با حریف قدرتمندی مواجه هستند.  

همچنین در حالی که گفته می‌شد رای علیرضا بیرانوند در این هفته صادر می‌شود، اما تاکنون رایی اعلام نشده و سرخپوشان نگران هستند که شاید این رای به نفع باشگاه پرسپولیس صادر نشود.  

آمار بازی ۲ تیم در طول تاریخ لیگ برتر به نفع تراکتور نیست و این تیم تبریزی  ۴۰۶۵ روز و به عبارتی ۱۱ سال هست که تیم سپاهان را شکست نداده است. همچنین آخرین پیروزی تراکتور به بازی رفت لیگ سیزدهم برابر تیم سپاهان برمی گردد که تراکتوری‌ها با تک گل علی کریمی به گل دست یافتند.

رضا اسدی، کاوه رضایی، رضا شکاری و هادی محمدی چهار بازیکن سپاهان هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را بر تن دارند. ددر آن طرف شجاع خلیل زاده، عارف غلامی و دانیال اسماعیلی فر سابقه حضور در تیم سپاهان را دارند.   

جدال مورایس و اسکوچیچ مربیان پرتغالی و کروات فوتبال ایران در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

ملوان بندر انزلی- استقلال خوزستان 

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با وجود تغییرات در کادر فنی خود همچنان در بین تیم‌های بالای جدول قرار دارد و این تیم شمالی نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفته است.  

شاگردان مازیار زارع می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر تیم استقلال خوزستان کسب کنند تا همچنان در  رتبه بالای جدول رده بندی حضور داشته باشند.  

در آن طرف، تیم استقلال خوزستان با هدایت میودراگ بوژوویچ و خرید‌های خوبی که کردند نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کردند و با ۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد.  

آبی پوشان اهوازی نشان دادند که امسال به دنبال بقا در لیگ برتر فوتبال نیستند و آنها می‌خواهند روند رو به رشد خود را با برتری برابر تیم ملوان به نمایش بگذارند، اما کار سختی در انزلی دارند.  

آلومینیوم - خیبر/ جمعه ساعت ۱۸:۳۰ 

تیم فوتبال آلومینیوم اراک شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و این تیم بدون برد و با کسب ۳ امتیاز در رتبه پانزده جدول رد ه بندی قرار گرفته است.  

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا اولین برد خود در لیگ برتر فوتبال را در کنار هواداران خود جشن بگیرند.

در آن طرف، تیم خیبر خرم آباد بعد از باخت برابر تیم تراکتور در هفته گذشته  تغییر و تحولاتی در کادر فنی اش صورت گرفت و مهاجری از این تیم جدا شد و مارکو اورلیو دستیار برزیلی این سرمربی هدایت تیم خیبر را در این بازی برعهده دارد.  

این بازی اولین تقابل لیگ برتری بین تیم‌های فوتبال  آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد است. ۲ تیم پیش از این سابقه انجام چهار بازی در لیگ یک را دارند که ایرالکو ۳ بار برنده  بوده  و خیبر هم یک مرتبه موفق به شکست حریف خود شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار