وزیر ورزش و جوانان در همایش فرهنگی ورزش کشور تلاش در جهت فرهنگ سازی را نقطه ی مشترک حوزه ورزش و حوزه جوانان دانست.

احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر یکروزه خود به خراسان رضوی در همایش فرهنگی ورزش کشور حضور یافت و گفت : تلاش در جهت فرهنگ سازی، نقطه ی مشترک حوزه ورزش و حوزه جوانان است.

او افزود: حوزه ورزش و حوزه جوانان اهداف مشترکی دارند که مهم ترین آن فرهنگ سازی در جهت داشتن جامعه ای خوب و سالم است و با همکاری می توانیم در این جهت گام های موثرتری برداریم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به مباحث آموزشی ادامه داد: آموزش صحیح و اهمیت دادن به این مسئله می تواند مسیر فرهنگ سازی را تسهیل و تسریع کرده و اهداف اداره کل ورزش و جوانان در جهت ارتقای سلامت روحی و جسمی زندگی افراد جامعه را میسر سازد.

دنیا مالی بیان کرد: شرایط فعلی رامطلوب نمی دانیم ، وزارت ورزش و جوانان باید تلاش کند تا جایگاه این وزارت خانه را ارتقا دهد و از فکر، ایده و توان نسل جوان استفاده کند زیرا که این دغدغه رهبر معظم انقلاب است. .

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به زیارت بارگاه علی بن موسی الرضا رفت و پس از زیارت بر سر مزار شهید رئیس جمهور ابراهیم رئیسی حاضر وادای احترام کرد.

دنیامالی علاوه بر حضور در این همایش با استاندار استان خراسان رضوی دیدار خواهد داشت و در ادامه از سالن ۷هزار نفری و ورزشگاه ثامن الائمه (ع) و ورزشگاه امام رضا (ع) بازدید خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.