خطیب جمعه اراک گفت: آزادگان در منطقه و دنیا همچون حزب الله و حماس با الگوبرداری از ایران اسلامی مقابل سیاست‌های جهان خوارانه استکبار ایستاده‌اند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: اسرائیل جنایتکار غده سرطانی و رژیم تروریست کودک‌کش سال‌هاست که با چراغ سبز و حمایت‌های آمریکا در منطقه جنایت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: بسیاری از زنان، کودکان و مردم بی گناه را در غزه، لبنان و فلسطین در وحشیانه‌ترین جنایت‌ها به شهادت می‌رسانند که خون مطهر این شهدا درخت مقاومت را هر روز تنومند‌تر می‌کند و مشت آهنین حزب الله و جبهه مقاومت بزودی لانه عنکبوت صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد.
او ادامه داد: دفاع مقدس تجربه ارزشمند و درس بزرگ مقاومت، خودباوری و خودکفایی بود و به برکت دفاع مقدس و ایثار ایثارگران ایران اسلامی در بالاترین شرایط اقتدار قرار دارد.
خطیب جمعه مرکز استان گفت افزود: مقاومت نه تنها تمام تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را با قدرت جواب خواهد داد بلکه بسیاری از آزادگان در منطقه و دنیا با الگوبرداری از ایران اسلامی در برابر سیاست‌های جهانخوارانه استکبار ایستاده اند.
امام جمعه اراک گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با حرکت در خط سرخ کربلا و عاشورا معادلات استکبار در منطقه را برهم زدند و در گذشته با ایستادگی مقابل گروه نیابتی و تروریستی داعش که ساخته و پرورش داده استکبار بود منطقه را از چنگال این گرگ‌ها نجات دادند و با ایستادگی قدرتمند در برابر اسرائیل جواب کوبنده‌ای به اسرائیل جنایتکار می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان اتحاد کشور‌های اسلامی خواستار شد و ادامه داد: ایستادگی امت اسلام در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها ضروری است و باید با استفاده از همه ظرفیت‌های بین المللی در عرصه‌های نظامی، دیپلماسی، رسانه‌ای واقتصادی در برابر جنایت‌های صهیونیست‌های جنایتکار ایستاد.
مسائل اقتصادی داخلی نظیر کیفیت نان، تورم، تولیدات کشاورزی، بهره وری و مدیریت منابع ارزشمند آب و خاک و گرامیداشت روز آتش نشان و دامپزشک از دیگر مسائل مورد توجه در خطبه‌های نماز جمعه اراک بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.