مرزنشینان قصرشیرین در حمایت از محور مقاومت، مردم غزه و حزب الله لبنان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در این شهرستان راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم شهرستان مرزی قصرشیرین بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از محور مقاومت از مسجد مهدیه تا میدان مرزبانی راهپیمایی و خشم خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سر دادند و خواستار حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم غزه و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

مرزنشینان قصرشیرین در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و مشت‌های گره کرده فریاد‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه خود از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که به عنوان یک وظیفه اسلامی و اخلاقی در قبال مردم غزه و فلسطین، کالا‌های آمریکایی و رژیم اسرائیل و شرکت‌های حامی آنها را تحریم کنند.

راهپیمایی جمعه خشم نیز در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی پس از نماز جمعه در شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل ذهاب واقع در غرب استان کرمانشاه نیز برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.