تیم های تراکتور و ملوان هفته ششم لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشتند و سپاهان صدر جدول را از دست داد.

در ادامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، امشب پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه، تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یک گل از تراکتور شکست خورد.

این پیروزی شاگردان اسکوچیچ در حالی رقم خورد که آنها از دقیقه ۳۱ با اخراج مستقیم مهدی ترابی ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند. گل تراکتور هم در وقت‌های تلف شده نیمه نخست با ضربه حسین زاده به ثمر رسید. شوت محکم پوستونسکی را پیام نیازمند ناقص دفع کرد و امیرحسین حسین زاده از ریباند آن استفاده کرد و دروازه سپاهان باز شد. 

شاگردان مورایس اگرچه در بیشتر زمان این مسابقه روی دروازه تراکتور فشار آوردند، اما موفق به باز کردن لایه‌های دفاعی این تیم نشدند تا نخستین شکست فصلشان را متحمل شوند. همین یک شکست کافی بود تا صدای هواداران سپاهان دربیاید و خواهان جدایی سرمربی پرتغالی از تیمشان شدند.

با این نتیجه، تراکتور هم مثل سپاهان ۱۳ امتیازی شد و جای این تیم را در صدر جدول گرفت. سپاهان هم به رده سوم سقوط کرد.

در سایر بازیها، ملوان با تک گل میلاد باقری استقلال خوزستان را شکست داد تا با ۱۳ امتیاز به رتبه دوم صعود کند، آلومینیوم اراک با همین نتیجه از سد خیبر خرم آباد گذشت، گل گهر و هوادار به تساوی بدون گل رضایت دادند و چادرملو و مس رفسنجان هم با همین نتیجه به کار خود پایان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار