وزارت دفاع آمریکا تائید کرد که لوید آستین هنگامی‌که جنگنده‌های صهیونیستی درحال حمله به ضاحیه بیروت بودند، با وزیر جنگ صهیونیستی درحال مکالمه بودند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در حالی که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال انجام حملات خود به حومه جنوبی بیروت بودند، با یوآو گالانت، وزیر جنگ صهیونیستی صحبت می‌کرد.

براساس گزارش النشره، سخنگوی پنتاگون ادعا کرد آمریکا اطلاعیه قبلی در مورد حمله رژیم صهیونیستی به بیروت دریافت نکرده است. این درحالی است که رسانه‌های صهیونیستی پیش از این تاکید کردند که این رژیم پیش از حمله به آمریکا اطلاع داده بودند.

ساعتی پیش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مجددا به ضاحیه جنوبی بیروت حمله کردند. رسانه‌های این رژیم ادعا کردند هدف این رژیم یکی از مقرهای اصلی حزب الله در حومه بیروت بوده است. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ادعا کرد هدف از بمباران حومه جنوبی ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل کل حزب الله لبنان بوده است.

با این وجود رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی این رژیم اعلام کرد که هنوز مشخص نیست که آیا سید حسن نصرالله در زمان بمباران داخل مقر فرماندهی مرکزی بوده است یا خیر. در همین راستا یک منبع نزدیک به حزب‌الله در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه تأیید کرد که حال سید حسن نصرالله پس از حملات رژیم صهیونیستی خوب است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار