قالیباف گفت: مردم غزه و حزب‌الله لبنان بدانند که تا آخرین لحظه پشتیبان و در همه زمینه‌ها هم‌رزم، همسنگر و همراه آنها هستیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان که با صدمین سال تاسیس سازمان آتش‌نشانی تهران مصادف بود در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران گفت: بعدازظهر بمباران ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حرف‌های بسیار زشت و غیرمنطقی که خوی حیوان صفتی، کودک‌کشی و جنایت از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود را دیدید. 

وی اظهار کرد: دشمنان ما و رژیم نامشروع صهیونیستی بدانند که جبهه مقاومت هرگز این اجازه را نخواهد داد و به‌طور قطع جواب محکم و دندان‌شکنی به این جنایاتی که مردم بی‌گناه را در لبنان، فلسطین و غزه به خاک و خون می‌کشد، می‌دهد و مطمئن باشند که جبهه مقاومت و آنهایی که برای دفاع از انسانیت و دفاع از مسلمین و مظلومینی که مورد تهاجم قرار گرفتند پاسخ دندان‌شکن خواهد داد و اجازه نخواهد داد درنده‌خویی و جنایات آنها ادامه پیدا کند.

قالیباف بیان کرد: امیدواریم دولت‌های کشور‌های اسلامی توجه کنند و اگر بحث نظام اسلامی ندارید بحث عربی داشته باشید و از مردم مظلوم دفاع کنید و این وظیفه ما است و مردم غزه، لبنان و حزب‌الله بدانند که تا آخرین لحظه پشتیبان و در همه زمینه‌ها هم‌رزم، همسنگر و همراه آنها هستیم و این را جنایتکاران خواهند دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار