جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان که آخرین مورد آن بمباران ساختمان‌های مسکونی در محله حریک در ضاحیه جنوبی بیروت با ادعای هدف قرار دادن سید حسن نصر الله بود، را محکوم کرد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای حملات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان که آخرین مورد آن بمباران ساختمان‌های مسکونی در محله حریک در ضاحیه جنوبی بیروت با ادعای هدف قرار دادن سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله بود، را به شدت محکوم کرد.

این جنبش افزود که تشدید تروریسم رژیم صهیونیستی علیه ملت لبنان به خاطر حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین و ایستادن در برابر نسل‌کشی در غزه و خون‌هایی که به سبب جنایات این رژیم اشغالگر در فلسطین و لبنان ریخته می‌شود، مستلزم این است که امت اسلامی و عربی به سکوت خود پایان داده و از همه راه‌های ممکن و در تمامی محافل بین‌المللی وارد عمل شده و جانبداری آمریکا از این جنایات را محکوم کنند و از ملت‌های فلسطین و لبنان در مقابل طرح‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی دفاع کنند.

حماس بار دیگر همبستگی کامل خود را با ملت لبنان و برادران حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد و گفت ما با آنها در درد و رنج‌ها و امید به پیروزی بر دشمن نازی صهیونیستی شریک هستیم و جانفشانی‌ها و پایداری آنان در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و دفاع از ملت لبنان را می‌ستاییم.

حماس تاکید کرد که دشمن اشغالگر و سران نازی آن گمان می‌کنند با ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات علیه ملت‌های فلسطین و لبنان یا هدف قرار دادن رهبران و مجاهدان مقاومت می‌توانند به اهداف شوم و خبیثانه خود دست یابند یا با یک پیروزی توهمی مقاومت را ریشه‌کن کنند و آن را از پشتوانه مردمی خود جدا سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار