به‌منظور آمادگی و افزایش توان دفاعی و امنیتی برنامه میدان تیر و آموزش تیراندازی با سلاح، ویژه کارکنان و بسیجیان ادارات کل استان در محل پادگان شهید شوشتری شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری میدان تیر که بمناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور کارمندان و بسیجیان ادارات کل در پادگان آموزشی شهید شوشتری زاهدان برگزار شد، گفت: به‌منظور آمادگی و افزایش توان دفاعی و امنیتی برنامه میدان تیر و آموزش تیراندازی با سلاح با حضور تعداد ۱۵۰ نفر از کارکنان و بسیجیان ادارات کل استان برگزار شد.

سرهنگ نکوئی افزود: شرکت کنندگان پس‌از آموزش نحوه‌ی صحیح تیراندازی، در خط آتش حضور یافته و با تشکیل خطوط میدان تیر با فرمان افسر میدان، اقدام به تیراندازی نمودند.

 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان هدف از برگزاری این برنامه را ارتقاء سطح توانمندی کارکنان، آشنایی با خشاب گذاری و خشاب برداری، آشنایی با تجهیزات نظامی، افزایش توان رزمی و فردی کارکنان برشمرد و گفت: مطمئناً آمادگی و به‌روز بودن کارکنان امتیازی ویژه برای تأمین امنیت میهن اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار