معاون استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شرکت‌های دانش بنیان در استان طی سال‌های اخیر ۳ برابر شده و به ۱۰۹ واحد رسیده است.

جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان گفت: شرکت‌های دانش بنیان در استان طی سال‌های اخیر ۳ برابر شده و به ۱۰۹ واحد رسیده که این واحد‌های دانش‌بنیان با تلاش جوانان آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: نحوه هدف‌گذاری در توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری در این زمینه قابل توجه و موثر است و تحقق سهم همه دستگاه‌های اجرایی در توسعه حوزه دانش‌بنیان می‌تواند نقش آفرین باشد.

وی ادامه داد: مطابق «محور‌های توسعه دانش‌بنیان تعیین شده توسط وزارت کشور» و نتایج «گزارش ارزیابی و عملکرد استان‌ها در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سال ۱۴۰۲» لازم است وظایف و اهداف هر دستگاه مشخص شده و در انتهای سال ارزیابی مطابق برنامه تعیین شده صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده و با توجه به نیاز پارک علم و فناوری استان جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان استان، با درخواست پارک مبنی بر هزینه کرد در انجام مطالعات برای احداث فضای کارگاهی در پارک علم و فناوری استان موافقت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.