مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۹ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در شهرستان تویسرکان خبر داد.

مرضیه یونسی افزود: پرونده نگهداری و عرضه ۲۰۵ کارتن گردو مخلوط ۵۰ درصد ایرانی و خارجی به ارزش ۹ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تویسرکان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام نگهداری و عرضه کالای قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی خاطر نشان کرد: دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناحیه انتظامی شهرستان تویسرکان کالای قاچاق را از یک واحد صنفی کشف و پرونده آن برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی تویسرکان ارسال شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان چندی پیش نیز از محکومیت ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریالی قاچاقچی گردوی خارجی در شهرستان ملایر خبر داد.

یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز ملایر به پرونده قاچاق یک هزار و ۹۳۶ کیلوگرم گردو خارجی به ارزش سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر از یک خودرو باری وانت، محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار