همزمان با هفته دفاع مقدس، اولین یادواره شهدای سرباز نیرو‌های مسلح شمال فارس به میزبانی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز نزاجا برگزار شد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی گفت: ایمان به خدا، استقامت، وحدت، یکپارچگی ملت و نیرو‌های مسلح و پیروی محض از ولایت و رهبری بی نظیر امام (ره) از عوامل کلیدی و مهم پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: این یادواره‌های شهدا را به این دلیل برگزار می‌کنیم تا به خودمان یادآوری کنیم که از گذرگاه کدام عزیزی در حال عبوریم و چه کسانی باعث شدند که ما در امنیت کامل و با آرامش زندگی کنیم، از گذرگاه شهیدان سر فراز شمال فارس به ویژه شهرستان خرم بید گذر کردیم و از این بابت خداوند را شاکریم.

او بیان داشت: دفاع مقدس و انقلاب ما بخاطر استقامت، پیروی از ولایت و رفتن به سمت معنویت و دعا، اتحاد و وحدت تا حالا پیش رفته و در دفاع مقدس پیروز شده، هزاران توطئه کوچک و بزرگ استکبار را در طول این سال‌های پس از انقلاب پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده، این پیام همه شهیدان است.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی اظهار داشت: استکبار یک لحظه از پای نمی‌نشیند و شبانه روزی و لحظه‌ای در فکر توطئه است و راه از بین بردن و عبور از این توطئه‌ها، وحدت، استقامت و پیروی از ولایت است و هیچ راه دیگری پیدا نمی‌شود که انسان مطمئن باشد که به پیروزی منجر میشود. اما این راه، راه مطمئنی است که پایانش پیروزی است و دفاع مقدس هم دورانی است که به عنوان یک نمونه الگویی موفق داریم که به دنیا عرضه کنیم.

در پایان مراسم با اهدا لوح از خانواد‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.