استاندار گیلان به مناسبت ۷مهر روز آتش نشانی با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر انزلی از کارکنان این مجموعه تجلیل کرد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در مراسم تجلیل از آتش نشان با بیان اینکه آتش‌نشانان نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه دارند، اظهار کرد: وقتی یک بحرانی در یک جامعه به مانند. آتش سوزی ایجاد می‌شود، آتش نشانان پای کار بوده و با فداکاری خود جان و مال مردم را نجات می‌دهند‌.

وی با تاکید بر اینکه کار آتش نشانی با بخش های دیگر شهرداری قابل مقایسه نیست گفت: رویکرد ما در زمینه آتش نشانی باید رویکرد پیشگیری باشد و تلاش کنیم با آموزش و گفتگو ایمنی را به یک فرهنگ در میان مردم تبدیل کنیم.

به گفته استاندار گیلان، رعایت نکات ایمنی در زندگی روزمره شهروندان، ساخت و ساز های شهری و ایمن سازی ساختمان ها باید جزو اولویت های زندگی مردم   قراربگیرد.

عباسی با بیان اینکه شغل آتش‌نشانی یکی از شغل‌های بسیار حیاتی و پرمخاطره است که نیاز به فداکاری، شجاعت و تعهد بالایی دارد، تصریح کرد: آتش‌نشانان در صف اول مقابله با حوادث و بلایای مختلف قرار دارند و روزانه جان خود را به خطر می‌اندازند تا جان و مال دیگران را نجات دهند، از خاموش کردن آتش‌سوزی‌ها گرفته تا امدادرسانی در حوادثی مانند سیل، زلزله، تصادفات رانندگی و نجات افراد گرفتار، آتش‌نشانان همواره در موقعیت‌های پرخطر حضور دارند.

 

برچسب ها: آتش نشان ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.