تیم‌های آرسنال و چلسی موفق شدند حریفان خود را در هفته ششم لیگ جزیره با نتایج مشابه ۴-۲ شکست دهند.

در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقات، آرسنال و چلسی پیروز شدند.

تیم آرسنال که هفته گذشته در جدالی حساس در لحظات پایانی پیروزی مقابل منچسترسیتی را از دست داده بود، می‌خواست در بازی امروز از فرصت توقف دوباره سیتی در این هفته استفاده کند و در صدر جدول به این تیم برسد و موفق هم بود و توانست چهار بر دو پیروز شود. توپچی‌ها برای رسیدن به این مهم بازی را خوب آغاز کردند و نیمه نخست را با گل‌های مارتینلی و تروسارد با پیروزی دو بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم، اما روباه‌ها متحول شده ظاهر شدند و توانستند به بازی برگردند. دو گل از جاستین در دقایق ۴۷ و ۶۳ باعث شد تا شاگردان آرتتا، در آستانه از دست دادن سه امتیاز این بازی خانگی باشند، اما تروسارد باز هم به داد این تیم رسید و در دقیقه ۹۴ گل برتری را زد. این پایان کار نبود و کای هاورتز در دقیقه ۹۹ گل چهارم را هم زد تا پیروزی شاگردان آرتتا را پرگل‌تر کند.

آرسنال با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول جای دارد. لستر هم با ۳ امتیاز شانزدهم است.

در دیگر دیدار مهم، چلسی متحول شده، در استمفوردبریج لندن میزبان برایتون بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید. هر ۶ گل این مسابقه در نیمه اول به ثمر رسید و یکی از زیباترین نیمه‌های این فصل فوتبال جزیره بود. ستاره چهل و پنج دقیقه نخست این دیدار کسی نبود جز کول پالمر که با پوکر ۲۰ دقیقه‌ای خود، کامبک باشکوه آبی‌های لندن مقابل میهمان سرسخت‌شان را رقم زد.

درحالی‌که تنها هفت دقیقه از بازی گذشته بود، جورجینیو روتر با پاس کارلوس بالبا خیلی زود دروازه چلسی را باز کرد و برایتون ۱-۰ پیش افتاد. فشار شاگردان مارسکا برای جبران گل خورده سرانجام در دقیقه ۲۱ جواب داد و نیکولاس جکسون روی پاس به عقب ضعیف مدافع برایتون با دروازه‌بان تک به تک شد و با از خود گذشتگی توپ را به کول پالمر رساند و او نیز بدون مکث با ضربه پای چپ توپ را به تور دروازه حریف چسباند و حساب کار ۱-۱ شد.

شش دقیقه از این گل سپری شد که با خطای مدافع برایتون روی جیدون سانچو در محوطه جریمه، پالمر پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف جهت برت فربروگن گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

عطش گلزنی پالمر در این بازی قصد فروکش کردن نداشت. این بار نوبت به گل از روی ضربه ایستگاهی رسید و پالمر از فاصله تقریبا ۲۰ متری با شلیک مهارناپذیرش با پای چپ، توپ را به کنج دروازه برایتون فرستاد و هت‌تریک خود را تنها در ۱۰ دقیقه تثبیت کرد.

برایتون توانست یکی از گل‌های خورده را توسط کارلوس بالبا در دقیقه ۳۴ روی اشتباه مرگبار رابرت سانچز جبران کند، اما باز هم کول پالمر در دقیقه ۴۱ گلزنی کرد و یک پوکر تاریخی را در نیمه نخست رقم زد.

پالمر پیش از این تنها دو گل در بازی‌های قبلی به ثمر رسانده بود و حالا  شمار گل‌های خود در فصل جاری را به عدد شش رساند.

شاگردان مارسکا با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول جای دارد. برایتون هم با ۹ امتیاز هشتم است.

 

در سایر دیدارها، برنتفورد و وست هم به تساوی یک  بر یک رضایت دادند؛ اورتون دو بر یک کریستال پالاس را شکست داد و فولام با یک گل از سد میزبانش ناتینگهام فارست گذشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار