مسئولان سیستان ‌ وبلوچستان با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفتند.

مسئولان سیستان ‌ وبلوچستان با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در پی شهادت سید حسن نصرالله  
مجتبی میرحسینی با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

 متن پیام به شرح ذیل است.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سید حسن نصرالله سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن بود که توسط همراهانش به قافله جاویدان شهدا پیوست.

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند و باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد که این جنایت عظیم و نابشخودنی هرگز نباید بی پاسخ بماند و حرکت متحد و دقیق جبهه مقاومت را می طلبد. 

اینجانب به نمایندگی از جامعه معزز شاهد و ایثارگر استان، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به تمام آزادگان جهان به ویژه امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین حضرت  امام خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام، مجاهدین و مؤمنین تسلیت عرض می نماییم و به شدت این جنایت رژیم صفاک صهیونیستی را محکوم می کنیم

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.

پیام تسلیت حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

متن پیام بدین شرح است؛
بدون شک شهادت افتخاری ست که تنها نصیب خوبان و مقربان درگاه الهی می شود و پایانی خوش و عزتمندانه برای بندگان پاک است.
امروز رژیم صهیونسیتی با حمایت های مادی و نظامی آمریکای غاصب، جنایت های خود را به اوج رساند و باعث شهادت رهبر حزب الله لبنان و شمار زیادی از فرماندهان جبهه مقاومت شد.
ایمان داریم که شهادت بهترین توفیقی است که نصیب این شهدا شد و تنها شهادت می توانست پاسخ سالها جهاد و مقاومت این شهدای گرانقدر را بدهد اما راه این شهدا ادامه دار خواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان، جنایت رژیم جعلی و‌منحوس اسراییل را محکوم کرده و از تمام مجامع بین المللی و حقوقی دنیا می خواهم که با تمام توان و ظرفیت جلوی تداوم این جنایات را بگیرند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پیامی حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم کرد

ابوالفضل توسلی در پیامی حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت گفت.

در ادامه این پیام آمده است: رژیم اشغالگر با انجام هولناک‌ترین کشتارها علیه مردم فلسطین و لبنان و با هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان مقاومت تصور می‌کند که می‌تواند اهداف خود را محقق سازد و به پیروزی موهومی که فکر می‌کند، برسد؛ اما صهیونیست‌ها هرگز به اهداف خود نمی‌رسند و به‌ زودی بهای جنایت خود را در غزه و لبنان پرداخت خواهند کرد.

در بخش دیگر این پیام نوشته شده است: این حمله بزدلانه و تجاوزات وحشیانه که در چهارچوب جنایات آشکار جنگی قرار دارد بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که رژیم صهیونیستی برای جنایات خود هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد؛ و همه کسانی که دروغ‌های نخست وزیر رژیم اشغالگر در سازمان ملل را تحسین می‌کردند، در جنایات او شریک هستند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت لبنان، مراتب تسلیت خود را به خانواده شهدای این جنایت عظیم ابراز کرده و می گوییم در کنار ملت لبنان و محور مقاومت ایستاده ایم.

پیری مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و کارکنان  شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفتند 

انا لله و اناالیه راجعون

شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله» را در حمله تروریستی شب گذشته رژیم صهیونیستی را به امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین حضرت خامنه‌ای(مد ظله العالی)، مجاهدین و آزادمردان و عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌نماییم.


سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بیانه ای صادر کرد
     

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
انتظار شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که با سالها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود عاشقانه مقاومت نمود و حتی نزدیکان خود را تقدیم اسلام و قرآن کرد، بالاخره به سر رسید و در وصال به محبوبش طعم شیرین شهادت را چشید.
رژیم سفاک صهیونیستی با دیگر در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشر افزوده خواهد شد.

امروز بیش از قبل واضح است که رژیم جعلی صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دولت آمریکا و دولت های بزرگ اروپایی  قادر به اینگونه رفتارهای افسارگسیخته نیست و عامل و مسبب واقعی تمام این وحشی گری ها شیطان بزرگ است.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

در پایان، اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.


پیام تسلیت مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در پی ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان 

متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون
اینبار رژیم نامشروع  صهیونیستی با حمله ای وحشیانه به ضاحیه جنوبی بیروت مجاهدی دیگر را به شهادت رساند.
بی شک ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان که خار چشم دشمنان بود ضایعه ای دردناک برای همه آزادی خواهان دنیا است اما یقینا اینگونه اقدامات کور نه تنها خدشه‌ای در اراده‌ی پولادین مبارزان حزب الله در تبعیت و عمل به آرمان‌های الهی و رسالت انقلابی خود وارد نمی‌سازد، بلکه آنان را در پیمودن این مسیر مصمم‌تر می‌سازد.
بدینوسیله شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان توسط رژیم نامشروع صهیونیستی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، مبارزان حزب الله لبنان،همرزمان و خانواده‌‏ ی گرانقدر این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت رهبر جاوید الاثر، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون

داغ دلمان تازه شد، و اینبار داغی بزرگ بر دل همه مظلومین و مستضعفین عالم نشسته است. دبیرکل حزب‌الله لبنان، اسوه جهاد و مقاومت، *رهبر جاوید الاثر، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان* به آرزوی دیرینه خود، یعنی نائل آمدن به درجه رفیع شهادت، دست یافت. کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت‌های مداوم او حقیر و ناچیزند.

 *سید حسن نصرالله*، با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد. او با سخنان حکیمانه و مواضع قاطعانه‌اش، همواره الهام‌بخش جوانان و مبارزان بود و با رهبری هوشمندانه‌اش، توانست دشمنان را به زانو درآورد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، شهادت مجاهد سرافراز، سید و سرور مقاومت، رهبری شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن، *سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان* و جمعی از همرزمان وفادارش را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به ویژه مردم قهرمان لبنان و ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

در پیام تسلیت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مطرح شد؛
سید حسن نصرالله سرباز ولایت بود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در پیامی، شهادت دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از یاران با وفایش را در حملات رژیم غاصب و خون‌خوار صهیونیستی را تبریک و تسیلت گفت و خواستار برخورد جدی مسلمانان با این رژیم شد.
در این پیام آمده است
بسم الله الرحمن الرحیم
لَهُمْ عَذابٌ شَدِیدٌ وَ اللّهُ عَزِیزٌ ذو انْتِقام)آل عمران/۴)
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، سرباز واقعی ولایت و جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بود.

وی در سالهای اخیر و در کنار ایران اسلامی و تحت لوای رهبر معظم انقلاب، در دفاع از حق، مظلوم و مقابله با ستمکاران و رژیم غاصب صهیونیستی  ازتمام وجود مایه گذاشت و در این مسیر بخش اعظمی از خانواده خود را از دست داد اما دست از ولایت پذیری خود و دفاع از مردم لبنان و مردم مظلوم فلسطین کوتاه نیامد و مصمم تر از همیشه و تا آخرین لحظه عمر در پی کمک به مظلومان و مسلمانان بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تولید سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر آمادگی برای حضور و دفاع از مردم مظلوم فلسطین ولبنان، خواستار برخورد جدی جوامع بین الملل برای نابودی رژیم صهیونیستی و ظالمان جهان بوده و آمادگی خود را نیز برای حضور و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی در کنار تمامی رزمندگان، مسلمانان و آزادیخواهان جهان اعلام کرده و در این مسیر، گوش به فرمان ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری خواهیم بود.

پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل  در پی شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان

مسعود صالحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل در پیامی شهادت سید حسن نصرالله‌ دبیر کل حزب‌الله لبنان را در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی تسلیت گفت و تاکید کرد راه مقاومت همچنان ادامه دارد. 

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله و جمعی  از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (عج)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای (مدظله العالی) به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ایران و همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان تسلیت عرض می نماییم.

پیام تسلیت اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان

متن پیام به این شرح است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ سوره مبارکه آل‌عمران

شهادت سید مقاومت، مجاهد، عالم برجسته، فرمانده شجاع جبهه مقاومت، چهره محبوب جهان اسلام و  آزادی‌خواهان جهان، سید حسن نصرالله توسط رژیم سفاک، کودک‌ کش و بزدل صهیونیستی باعث تأثر و تألم فراوان شد.

شهادت حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، ملت غیور لبنان، امت اسلام و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

پیام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به دنبال شهادت دبیر کل حزب الله لبنان
 محمد رئیسی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان طی ارسال پیامی شهادت مجاهد خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
بار دیگر رژیم سفاک صهیونیستی در اقدامی مذبوحانه، باعث شهادت اسطوره ایثار و شهامت، مرد مقاومت و شجاعت و مجاهد خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله شد.

این رژیم منحوس بار دیگر ذات وحشیگری خود را نشان داد و با انجام حمله ای بزدلانه باعث شهادت مردی بزرگ و جمعی از مردم کشور لبنان شد.

اینجانب به نمایندگی از تمامی پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگ، سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان، جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی و مردم این منطقه به تمام آزادی خواهان جهان، این اقدام سفاکانه را محکوم و بر این باوریم که این رژیم منحوس آخرین نفس های خود را می‌کشد و به زودی از بین خواهد رفت.


علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان  در پیامی شهادت «سید حسن نصرالله» را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم
بسم رب الشهداء و الصدیقین
با نهایت تألم و تأسف، خبر شهادت مظلومانه فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.

 ایشان که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم، دفاع از مظلومین و پاسداری از ارزش‌های اسلامی سپری نمود امروز به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرینی دیگر به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.

سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و با اخلاص و ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

 او با روحیه‌ای مبارز و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود.

شهادت این شخصیت متدین و مبارز را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و داغدار ایشان، مردم شریف و مقاوم لبنان، همه دلدادگان به جبهه مقاومت علی الخصوص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی،مردم استان سیستان و بلوچستان، شهرستان تفتان تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، درخت مقاومت را استوارتر و انگیزه‌ای دوچندان برای مبارزه با ستمگران عالم خواهد بود.

از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و داغداران ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت رهبر جاوید الاثر، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله

در متن پیام تسلیت منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و‌بلوچستان آمده است: دبیرکل حزب‌الله لبنان، اسوه جهاد و مقاومت، رهبر جاوید الاثر، شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود، یعنی نائل آمدن به درجه رفیع شهادت، دست یافت.

این اقدام غیرانسانی و شنیع، نمونه بارزی از نقض حقوق بشر و اجرای سیاست‌های مبتنی بر نسل‌کشی، قتل‌عام بی‌رحمانه و کشتار دسته‌جمعی است و حکایت از استمرار اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی در منطقه دارد.


شهادت رهبر شجاع، مومن، دلاور و سید شهدای مقاومت، دبیر کل حزب‌الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله برگ زرین دیگری‌ در تاریخ پر افتخار جبهه مقاومت مستضعفین مقابل توحش و استیلا طلبی مستکبرین عالم است.

سید حسن نصرالله با ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین، سال‌ها در خط مقدم مبارزه با ظلم و استکبار جهانی ایستاد و با شجاعت و تدبیر، مقاومت اسلامی را به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبش‌های آزادی‌بخش در جهان تبدیل کرد.

اینجانب  شهادت مجاهد سرافراز، سید و سرور مقاومت، رهبری شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از همرزمان وفادارش را خدمت مقام معظم رهبری و تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان تسلیت عرض می‌نمائیم.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار