امام‌جمعه بنجار گفت: با شهادت سردار جبهه مقاومت قطعاً این شجره طیبه مقاوم‌تر از همیشه به حیات خود در مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی ادامه می‌دهد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اربابی با تسلیت و محکومیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله بیان کرد: بی شک ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که خار چشم دشمنان بود ضایعه‌ای دردناک برای همه آزادی‌خواهان جهان است؛ اما یقیناً این‌گونه اقدامات کور نه‌تن‌ها خدشه‌ای در ارادهٔ پولادین مبارزان حزب‌الله در تبعیت و عمل به آرمان‌های الهی و رسالت انقلابی خود وارد نمی‌سازد، بلکه آنان را در پیمودن این مسیر مصمم‌تر می‌سازد.
 
وی افزود: آن مرد بزرگ که حدود سی‌سال برای شجره طیبه مقاومت جانانه مقاوم ایستاد و تلاش کرد تا این جبهه تقویت شود حال شهادت این مرد سبب می‌شود این جبهه مقاومت‌تر و محکم‌تر از گذشته در مسیر خودش قدم بردارد این اولین‌بار نیست که رژیم صهیونیستی رهبران و فرماندهان حزب‌الله را به شهادت می‌رساند؛ ولی شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد.
 
امام‌جمعه بنجار تأکید کرد: شهادت این سید مقاومت و جمعی از مردم لبنان را محکوم می‌کنیم و امیدوار هستیم به‌زودی انتقام خون شهید گرفته شود.
 
 اربابی تصریح کرد: نکته مهم این است که همه افراد امت اسلامی که از شنیدن این خبر متأثر شدند همه من و شما وظیفه داریم تا در مسیر یاری جبهه مقاومت قدم برداریم تا بتوانیم مسیر پیروزی و مقابله با اسرائیل را در پیش بگیریم.
 
 وی ادامه داد: ملت مظلوم غزه و لبنان همچون سال‌هاست در معرض تجاوز و بیداد رژیم تروریست صهیونیستی بوده است؛ ولی این بار جنایتش با آنچه درگذشته بوده است قابل‌مقایسه نیست و حاصل آن صد‌ها شهید و زخمی و آواره از زن و مرد و کودک و جوان و پیر بخصوص مدافعان آزاده و قهرمان راه عزت و در رأس آنها شهید بزرگوار سید حسن نصرالله است.
 
 امام‌جمعه بنجار افزود: جبهه بزرگ مقاومت متکی به شخص نیست و یک ساختار قوی است اگر شخصی از جبهه به شهادت رسید قطعاً کسانی هستند که باقدرت این مسیر را ادامه دهند و در این مسیر نصرت الهی کمک راه است؛ لذا با شهادت سید حسن نصرالله و سایر شهدا خللی در این جبهه ایجاد نمی‌شود؛ بلکه عزم جوانان مقاومت نسبت به گرفتن انتقام سخت بیشتر خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین از سر ضعف است، گفت: ملت‌های مسلمان باید استقلال داشته باشند و مقاومت کنند و در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی ساکت نباشند و همراه مردم مظلوم لبنان و فلسطین باشند و این یک تکلیف شرعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار