نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سیدحسن نصرالله منجر به تزریق حیاتی جدید در رگ‌های گروه مقاومت و انسجام هرچه بهتر این جبهه شد.

عباس صوفی گفت: بازهم رژیم سفاک صهیونیستی به حرکتی مذبوحانه روی آورد، اگرچه شهادت سیدحسن نصرالله جهان اسلام را در بهت و اندوه فرو برد، اما انسجام جبهه مقاومت را تحکیم بخشید.

او گفت: سیدحسن نصرالله دبیرکل مجاهد و شهید راه قدس بعد از سال‌ها ایستادگی در راه حق و در مسیر حسینی، جان عزیز خویش را بر سر آرمان مقدسش هدیه کرد و با این مرگ سرخ به آرزوی دیرینه رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت وی موجب تالم خاطر شیعیان حضرت علی ابن ابی طالب (ع) و رزمندگان جبهه حق در جغرافیای گسترده مقاومت در برابر ظلم و ستم شد.

صوفی گفت: طبق فرموده خداوند سبحان، مومن یا شیرینی پیروزی را می‌چشد یا به فیض شهادت نائل می‌آید که هر دو مالامال از خیر است، اما ظالم سرنوشتی جز تباهی ندارد و رژیم متجاوز و اشغالگر، رو به زوال است.

او گفت: ملت و مسوولان ایران اسلامی ضمن ابراز همدردی عمیق با ملت لبنان و مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع فلسطین، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب (دام عزه) تسلیت عرض کرده و برای شهدای بزرگوار رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار