فعال سیاسی گفت: تغییری در استراتژی حزب‌الله ایجاد نخواهد شد و مسیر خودش را مثل گذشته طی خواهد کرد.

حجت الاسلام یدالله حبیبی فعال سیاسی با اشاره به شهادت «سید حسن نصرالله» اظهار کرد : جهان بشریت و جهان اسلام و همچنین رزمندگان مقاومت با شنیدن خبر شهادت این مجاهد بزرگ و این روحانی سلحشور به غم و اندوه رسیدند و حقیقتا شهادت این مرد بزرگ در روحیه همه اثرات خاص خودش را دارد. 

وی افزود: از طرف دیگر جریان مقاومت و مجاهدت همیشه با خون چنین شهدایی جان گرفته و درخت مقاومت تنومندتر شده و خون شهید نور جدیدی در جریان مقاومت ایجاد خواهد کرد. انشاءالله طومار صهیونیست‌ها و طرفداران‌شان به‌خصوص آمریکای جنایتکار قطع شود.

حجت الاسلام حبیبی بیان کرد: تغییری در استراتژی و راهبرد‌های حزب‌الله ایجاد نخواهد شد و حزب‌الله مسیر خودش را مثل گذشته طی خواهد کرد.

نماینده پیشین ولی‌فقیه در وزارت دفاع در ادامه گفت: جهان اسلام با یک ظرفیت و پتانسیل بیشتری با هم هماهنگ خواهد شد، رزمندگان زیادی به این جریان خواهند پیوست و یقینا در مبارزه با صهیونیست‌ها چشمه جدیدی خواهد جوشید و خشم مقدس مردم مسلمان نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام حبیبی گفت: شهادت سید حسن نصرالله یک امتحان و آزمایش برای همسایگان لبنان و کشور‌های اسلامی است که چه مقدار با مردم لبنان همدردی و همراهی می‌کنند. حزب الله و لبنان به نمایندگی از جهان اسلام با جریان صهیونیسیم می‌جنگد.

وی ادامه داد: هرچند تاکنون کوتاهی کشور‌ها و حکام‌شان باعث شده که این موضوع به تأخیر بیافتد و حق حیاتی که بر جوامع اسلامی حزب الله گذاشته است، مستلزم این است که کشور‌ها حمایت کنند و نگذارند تا بیش از این رژیم حیوان‌صفت صهیونیستی مسلمانان را قتل‌عام کند.

او درباره روند آتش‌بس اظهار داشت: آنچه که می‌توان از اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا فهمید این است که این دو با یکدیگر پیمان بسته‌اند و نقشه کشیده‌اند. نقشه، نقشه آمریکا است و مجری این نقشه اسرائیل است. طبیعی است که اگر جریان مقاومت بخواهد مشی گذشته خود را ادامه دهد، باید با این اقدام به‌شدت برخورد کند. بعید می‌دانم آتش‌بس به آن مفهومی که به‌درد‌بخور باشد، به این زودی‌ها محقق شود.

حجت الاسلام حبیبی اظهار کرد: انگیزه ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته مضاعف شده است. ما در خصوص خون شهید هنیه خویشتن‌داری کردیم و آنها خلاف وعده عمل کردند؛ چرا که قرار بود آتش‌بس اتفاق بیافتد. بنده فکر می‌کنم حق جمهوری اسلامی ایران محفوظ است و باید دید که چگونه تدبیر می‌شود. باید مسئولین امنیتی ما در این باره تصمیم‌گیری کنند. 

او در ادامه گفت: مسلمانان اگر واقعا بخواهند به هویت خودشان برگردند و از حقوق خود دفاع کنند و دشمن را سر جای خود بنشانند، باید مسیر مقاومت را ادامه دهند و این مسیر عدم سازش را زنده نگه دارند و به جریان مقاومت کمک کنند. اگر اینگونه شود می‌توانیم از هویت اسلامی دفاع و محافظت کنیم وگرنه اگر سازش را به‌کار بگیریم، شرایط تغییر نمی‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار