رئیس شورای شهر تهران از تعیین مکان و فضای ایجاد آرامستان‌های جدید پایتخت خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران از تعیین مکان و فضای ایجاد آرامستان‌های جدید پایتخت خبر داد و گفت: مقرر شد تا در اصلاحیه بودجه شهرداری تهران، اعتبار خرید زمین این آرامستان‌ها لحاظ شود.

مهدی چمران روز یکشنبه و در حاشیه دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: آرامستان‌های جدید در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب پیش‌بینی شده و برای ۲ فضای دیگر هم باید پیوست ترافیکی ارائه شود و بعد از تصویب این مصوبه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: این موضوع امروز به صورت محرمانه در جلسه شورای شهر تهران بررسی شد چرا که در حال خریداری زمین این اماکن هستیم.

آبگرفتگی جدی در معابر پایتخت نداشتیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به هشدار‌های داده شده از سوی هواشناسی و مدیریت بحران برای لایروبی و لایروبی انهار سطح شهر، اقدامات لازم انجام شد و آمادگی لازم هم برای این منظور وجود داشت لذا در بارش‌های روز‌های اخیر آبگرفتگی جدی در سطح معابر شهری نداشتیم.

وی اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران به موقع، زمان بارندگی را اعلام کرده بود البته اگر بارش به صورت رگباری باشد ممکن است در برخی معابر آبگرفتگی و مشکلاتی ایجاد کند که نیرو‌های خدمات شهری برای این منظور در آماده باش بودند.

خریداران تاکسی برقی منتظر مساعدت وزارت نفت

چمران با اشاره به خرید تاکسی برخی از سوی رانندگان حوزه تاکسیرانی تهران یادآور شد: اگر وزارت نفت کمک ۴۵۰ میلیون تومانی به این افراد را پرداخت نکند کسی نمی‌تواند تاکسی برقی بخرد و در این صورت مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: البته این مبلغ را می‌دهند، اما پس از پیمایش در این صورت قطعا راننده تاکسی نمی‌تواند این رقم را از ابتدا برای خرید خودرو بپردازد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: وزارت صمت باید راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ برق این خودرو‌ها را نیز پیگیری کند تا سریعتر این کمبود برطرف شود.

وی درباره تعمیر پله‌های برقی پل‌ها و ایستگاه‌های مترو هم گفت: مشکل پله‌ها باید سریعتر برطرف شود البته برنامه‌ریزی لازم در معاونت فنی و عمرانی شهرداری صورت گرفته، اما هنوز انتظارات برآورده نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۳ ۰۸ مهر ۱۴۰۳
خیلی ممنون از عملکرد و پاسخگویی ایشان ؟؟؟!!! باید بدهد ؟ باید انجام شود و..... شورای منفعل و رانتخوار
آخرین اخبار