معاون توسعه ورزش بانوان گفت: هفته تربیت بدنی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با کیفیت بالا و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: هفته تربیت بدنی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با کیفیت بالا و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و قطعا بانوان و‌ دختران نقش مهمی در برگزاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی خواهند داشت.

مریم کاظمی پور در جلسه ستاد ملی هفته تربیت بدنی و ورزش به برنامه‌های حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: طرح ارتقاء سلامت بانوان را چند سالی است که آغاز کردیم و امسال هم طبق سال‌های گذشته در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته "جشنواره بزرگ و ملی فرهنگی دا "را برای بانوان و دختران روستایی خواهیم داشت تا از ظرفیت‌های ورزشی همه دختران روستایی و عشایری استفاده کنیم.

معاون‌ توسعه ورزش بانوان افزود: اعتبارات ۳۱ تیم روستایی دختران از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت و با این اعتبار در کنار اعتبارات وزارت ورزش و‌ جوانان برگزاری هرچه بهتر جشنواره‌های ملی را در هفته تربیت بدنی خواهیم داشت.

مریم‌کاظمی پور تصریح کرد: معاونت توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان در گذشته آئین نکوداشت‌های خوبی را برگزار کرد که می‌توان به تجلیل از بازنشسته‌ها اشاره کرد، در همین راستا می‌توانیم در هفته تربیت بدنی سال جاری تجلیل و ایجاد انگیزه بین خیرین ورزش یار که همواره همراه وزارت ورزش و جوانان بودند، برگزار کنیم چراکه در حال حاضر بعد از المپیک و پاراالمپیک برگزاری اینگونه برنامه‌ها با استقبال مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار