فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: در استان ۱۰۰ گردان رزمی و آماده اعزام داریم و ۳ هزار بسیجی خراسان شمالی آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند.

سردار اسماعیل فرجی در اجتماع مردم خراسان شمالی به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله گفت:گوش به فرمان ولایتیم و آماده ایستاده‌ایم تا انتقام این خون‌ها را بگیریم.
وی افزود: امروز رژیم صهیونیست به عنوان یک باند جنایتکار دستش در خون مردم بی‌گناه غزه و لبنان آغشته است سید و سالار مقاومت امروز در بین ما نیست، اما راهش قطعا ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه استان گفت: اکنون شورای امنیت و سازمان ملل کجایند، جهانیان باید بدانند این مجامع بین‌المللی بازیچه در دست قدرت‌های استکباری است.
سردار فرجی افزود: این شهادت‌های مجاهدان٬ در راه دفاع از نظام اسلامی و امت اسلام است، شهید نصرالله عالمی فرزانه، رهبری بصیر، سازش ناپذیر، اهل مقاومت و ایستادگی بود و تا آخرین لحظه در این مسیر ایستاد.
برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.
این منابع تاکید کردند یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب ها: تجمع ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.