استاندار همدان گفت: حزب‌الله و امت اسلامی قطعاً بر دشمنان پیروز می‌شوند و دشمنان به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی جامعه اسلامی هستند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در اجلاس استانی نماز ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان ایشان، گفت: باید به خداوند، قرآن و اسلام تمسک جوییم و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) ایمان داشته باشیم که حزب‌الله و امت اسلامی قطعاً بر دشمنان پیروز خواهند شد.

او گفت: در این ایام حزن‌آلود، با امید به الطاف الهی یقین داریم که حق همیشه بر باطل پیروز است و این اطمینان قلبی مایه قوت قلب مسلمانان در روز‌های سخت است.

استاندار همدان گفت: قریب به یک سال است که رژیم جعلی صهیونیستی بی‌رحمانه به جان بشریت و به ویژه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه افتاده و خون آنان را بر زمین می‌ریزد، اما دنیا در سکوت و بی‌خبری نسبت و در جریان جنایات صهیونیسم در غزه و لبنان قرار دارد و آنچه که مایه تأسف است، تفرقه و تشتتی است که امت اسلامی را فرا گرفته و مانع از اقدام واحد در برابر این ظلم‌ها شده است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید به این باور و درک برسد که در برابر ظلم حکام جور و ستمگران، متحد شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران که بر پایه عدل و انصاف بنا شده، همیشه حامی مستضعفان و مظلومان بوده و خواهد بود و باید با وحدت و انسجام در مقابل دشمنان، یک صدا باشیم.

او گفت: دشمنان سعی دارند جامعه را دوقطبی کنند و از طریق فضای مجازی یأس و ناامیدی را در بین امت اسلامی گسترش دهند.

استاندار همدان در مورد نماز گفت: نماز باید هم از جنبه شکلی و هم از جنبه محتوایی در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و تمام جامعه ترویج و تبلیغ شود و مدیران و مسئولان تلاش کنند تا این فریضه الهی به درستی اقامه و فرهنگ نماز در جامعه نهادینه شود.

قاسمی فرزاد گفت: کسی که نماز می‌خواند باید از کبائر و گناهانی، چون دروغ، غیبت و تهمت دوری کند، نماز بالاترین مظهر عبادت و بندگی خداوند است و کمال انسان در همین عبودیت نمایان می‌شود.

او با اشاره به اینکه نماز، انسان را به تقوا و پاکی دعوت می‌کند و کسی که اهل نماز است نباید به ظلم و جور به دیگران راضی شود، گفت: امام حسین (ع) حج خود را برای احیای دین اسلام نیمه‌تمام گذاشتند، اما برای اقامه نماز در ظهر روز عاشورا، زیر باران تیرها، به نماز ایستادند که این نشان از اهمیت والای نماز در دین مبین اسلام است.

استاندار همدان گفت: از تمام کسانی که در دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در مسیر اقامه و ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز تلاش می‌کنند، به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه و مدیرانی که این فریضه را در نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی رواج می‌دهند، قدردانی می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار