رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از دستگیری سوداگر مرگ با کشف ۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در ماهشهر خبر داد. 

سرهنگ محمد قاسم رحیمی گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ فردی که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت داشت شناسایی و تحرکات آن تحت کنترل قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوز‌های قضایی با همکاری ماموران پلیس شهرستان در یک عملیات منسجم و هماهنگ توزیع کننده مواد مخدر را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: از این سوداگر مرگ مقدار ۵۱ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است و این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت‌های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.

برچسب ها: کشف مواد ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار