امام‌جمعه اهل‌سنت میرجاوه گفت: شهید سید حسن نصرالله مجاهد فی‌سبیل‌الله بودند و کسی بود که علم جهاد را در مقابل صهیونیست و آمریکا بلند کردند.

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت : خبر شهادت پایه‌گذار جبهه مقاومت بسیار تلخ و ناگوار بود، یقیناً چنین فرزندان اسلامی باشهامت و شجاعت در تاریخ کم نیستند، این شهادت‌ها باعث وحدت بیشتر امت اسلامی می‌شود، این شهید بزرگوار مجاهد فی‌سبیل‌الله بود و کسی بود که علم جهاد را در مقابل صهیونیست و آمریکا بلند کرد.
 
وی افزود: با شهادت این فرزند جبهه مقاومت خباثت این رژیم بر جهانیان آشکار شد و از خون این شهید و شهدای دیگر جبهه مقاومت یقیناً اسرائیل ملعون به سمت‌وسوی زوال و فروپاشی خواهد رفت، اسرائیل و یهود بداند راه این شهید ادامه دارد و از ریختن خون این شهید و هم‌رزمانش جبهه قوی‌تری خواهد آمد و یک تقویت و اتحاد بیشتر در جبهه مقاومت شکل می‌گیرد.
 
ریگیان پور خاطرنشان کرد: راه این شهید ادامه دارد و کشور عزیز ما و جبهه مقاومت در منطقه جواب دندان شکنی به یهود و صهیونیست خواهند داد و معتقد هستم از شهادت آن بزرگوار یک باب دیگری از جهاد بر علیه کفر گشوده خواهد شد و راه این شهید و همه شهدا تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.
 
 وی در پایان گفت: انتقام سختی در راه است و خون این شهید و شهدای مقاومت باعث تباهی و نابودی اسرائیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار