مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از کاهش ۶۲ درصدی حوادث ناشی از کار در این استان طی ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

نورالدین الیاسی در جریان اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان ایلام اظهار کرد: این مانور با توجه به اینکه بخش ساختمان همواره بیشترین حوادث ناشی از کار را به خود اختصاص داده است در سطح کارگاه‌های ساختمانی و صنعتی اجرا شده است.

وی افزود: این مانور با هدف کاهش حوادث ناشی از کار از طریق آموزش و ارایه تذکرات لازم به کارگران و کارفرمایانی که در بخش ساختمان و ابنیه کار می‌کنند، برگزار شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ابراز کرد: در این مانور استاندارد‌های لازم در خصوص کاهش حوادث ناشی از کار و رعایت نکات ایمنی مورد بازدید، نظارت و بازرسی قرار گرفت.

الیاسی یادآور شد: حوادث ناشی از کار در این استان در ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۶۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در طول ۶ ماهه نخست سال جاری پنج هزار و ۵۵۳ مورد بازرسی از کارگاه‌های ساختمان، ابنیه و صنعتی و سایر کارگاه‌های فعال در سطح استان انجام شده است.

الیاسی بیان کرد: در این مدت بیش از ۵۰۰ ابلاغیه در خصوص ایمن سازی و استاندارد سازی کارگاه‌های استان صادر شده و ۱۴ نفر از کارفرمایان متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.