مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده برای ۶۰۰ هکتار از اراضی صنعتی در شهرک‌های صنعتی دهگلان، آونگان قروه، سقز، کامیاران، سنندج یک، سه و چهار اسناد ثبتی و تفکیکی صادر خواهد شد.

حمیدرضا امانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر هزار و ۴۵۱ هکتار اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی استان است که هزار و ۱۶۸ هکتار آن سند ثبتی دارد.

وی با اشاره به اینکه تا قبل از سال ۱۴۰۱ شهرک‌های صنعتی استان وضعیت مطلوبی در زمینه صدور اسناد نداشت، افزود: سال گذشته ۲۶۱ هکتار سند اراضی شهرک‌های صنعتی دهگلان، بانه، کامیاران ۲ و سنندج یک، با اقداماتی و پیگیری‌های انجام شده و مساعدت دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ویژه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان؛ سند ثبتی صادر شد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان یکی از مطالبات واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی داشتن سند تفکیکی است که در این راستا  برای ۳۲ هکتار در شهرک‌های صنعتی مریوان و سنندج یک، سند تفکیکی صادر شده است.

امانی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری وضعیت کردستان در زمینه صدور اسناد شهرک‌های صنعتی از میانگین کشوری بیشتر خواهد شد.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده و دارای  یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار است و با  ۱۵۰۰ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۰۰ واحد صنعتی و کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان  فراهم کرده است.

برچسب ها: صنعت ، سند ملک ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.