منابع صهیونیستی گزارش دادند معترضان صهیونیستی به دلیل بی توجهی نخست وزیر این رژیم به اسرای در غزه، درحال نزدیک شدن به خانه او در قدس اشغالی هستند.

شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد که شهرک‌نشینان معترض صهیونیستی که خواستار معامله تبادل اسرا در غزه بودند، توانستند از موانع پلیس عبور کرده و به خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم تروریستی اسرائیلی در بیت المقدس نزدیک شوند.

براساس گزارش الجزیره، کشته شدن اسرای صهیونیستی در بمباران ارتش این رژیم در غزه و عدم نرمش نتانیاهو برای انعقاد قرارداد تبادل اسرا با جنبش مقاومت حماس موجی از خشم و نفرت را از وی و کابینه افراطی اش به دنبال داشته است.

 مخالفت نتانیاهو با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است.

مسوولان امنیتی و اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در کنار خانواده‌های اسرای صهیونیست، نتانیاهو را به مانع‌تراشی در مسیر امضای قرارداد تبادل اسرا متهم کرده و تاکید دارند که او از ترس فروپاشی ائتلاف حاکم و از دست دادن سمتش با هرگونه قراردادی با حماس مخالفت می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار