مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به تکمیل ثبت نام دو کاروان از عمره گزاران امسال در این استان گفت: ۷۵ درصد از عمره‌گزاران استان زن هستند.

قدرت الله چتری در جمع خبرنگاران به میزبانی حج و زیارت استان سمنان  گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سازمان حج و زیارت در سراسر کشور و طبیعتاً استان سمنان ثبت نام از عمره گزاران در شهریور ماه سال جاری شروع شده است.

وی با بیان اینکه نخستین اعزام به سرزمین وحی در عمره مفرده ۲۸ شهریور ماه شروع شده است، افزود: استان سمنان نیز همزمان با سایر استان‌های کشور ثبت نام از زائران را در دو کاروان شروع و ظرفیت هر گروه ۱۳۲ نفر برآورد شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه این گروه‌ها به دفاتر زیارتی دامغان و گرمسار اختصاص یافته است، گفت: عمره گزاران استان سمنان می‌توانند به دفاتر زیارتی استان مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

چتری با اشاره به اینکه تقریباً ظرفیت این دو کاروان تکمیل شده و آمار ثبت نام شوندگان حاکی از این است که در این دوره هم بانوان ۷۵ درصد از ظرفیت دو کاروان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: این دو کاروان مربوط به تاریخ‌های ۱۸ و ۲۷ مهرماه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.