نماینده پارلمان اردن در واکنش به ترور دبیرکل حزب الله لبنان گفت که شهادت «سیدحسن نصرالله» قلب آزادگان دنیا را به درد آورد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، «هند الفایز» افزود: شهادت قهرمانان و جان برکفان دردناک، اما تنها راه آزادی فلسطین است.

وی با اشاره به لزوم تداوم جانفشانی‌ها برای بازپس گیری همه اراضی اشغالی ادامه داد: فلسطین با شهادت سید حسن نصرالله و تا زمانی که افرادی ایمان دارند قلب جهان اسلام است، دچار خسران نخواهد شد، به یاری خدا این سرزمین آزاد خواهد شد.

الفایز تصریح کرد: خبر ترور سید حسن نصرالله دردآور و دلخراش است. به شنیدن سخنرانی‌های وی عادت کرده بودیم؛ سخنرانی‌هایی که لرزه به اندام رژیم صهیونیستی می‌انداخت.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبرد‌های افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار