به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دانش آموزان با شعار‌های مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیست اعلام کردند.

به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و همراهان و در سالروز شهادت شهید محمدالدوره دانش آموزان مدارس بی بی سیف الدینی یزدان آباد و شهید سهرابی روستای شعبجره با همت حوزه بسیج خواهران یزدان آباد با شعار‌های مرگ برآمریکا واسرائیل انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیست اعلام کردند.

حجت الاسلام عربزاده امام جمعه یزدان آباد درجمع دانش آموزان گفت: دشمن به خیال خام خود با ترور شخصیت‌های مبارز انقلابی و رهبران جبهه مقاومت به حیات این نیرو‌ها خاتمه می‌دهد، اما نمی داندکه شهادت درفرهنگ ما پایان نیست اتفاقا آغاز و شروع است اول بسم الله گقتن است.
 
وی گفت: مگر با کشتن پیامبران الهی توانستند جلوی حرکت انقلابی را بگیرند مگر با شهادت رساندن ائمه اطهار علیهم صلوات الله توانستندجلوی تلاش‌های مجاهدانه را بگیرند ، مگر قربب به ۲۵سال پیش با شهادت شهید محمد الدوره نوحوانی که در پشت پدر پنهان شده بود توانستند حرکت انقلابی مردم فلسطین را متوقف کنند.

 وی افزود: مگرتوانستند ترس و دلهره در دل جوانان و نوجوانان و حتی کودکان ایجاد کنند و قطعا امروز هم ماننددیروز اگر تمام قوای خود را هم به کارببرند و نیرو‌های مقاومت ورهبران مقاومت را به شهادت برسانند نه ترسی دردل مردم شجاع مسلمان ایجادمی شود و نه ذره‌ای تردید در ادامه این حرکت ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: فرهنگ شهید و شهادت نه تنها جزء افتخارات بلکه جزء اعتقادات مسلمانان از کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان ماست .

و آینده هم کاملا روشن و از آن حزب الله است و اراده خدا بر تقویت حزب الله قرار گرفته است.

برچسب ها: شهادت ، حزب الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار