رییس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از جذب ۱۰۰ اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ این اداره کل خبر داد.

میثم قنبری رییس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان می‌گوید: اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲، شامل اعتبارات ملی و استانی و مسئولیت‌های اجتماعی نفت، به میزان بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به طور کامل جذب شده است.

او افزود: این میزان اعتبار در قالب ۳۱ طرح کلی و ۱۶۴ طرح عمرانی جذب و هزینه شده است.

آقای قنبری گفت: اعتبارات ملی شامل ۱۹ طرح کلی و ۵۶ طرح عمرانی به مبلغ ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، اعتبارات استانی شامل ۱۲ طرح کلی و ۱۰۸ طرح عمرانی به مبلغ ۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال و اعتبارات تخصیص یافته از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت به میزان یک هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال بوده است.

رییس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: اعتبارات ملی در حوزه‌های مختلف شامل معاونت مهندسی و ساخت (۲۳ طرح)، بازآفرینی، معاونت شهرسازی و معماری (۳ طرح)، معاونت مسکن و ساختمان و تامین قیر برای پروژه‌های عمرانی بخش راه (هفت طرح) به میزان ۵۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر عملکرد مثبت اداره کل در جذب اعتبارات تخصیص‌ یافته عمرانی، یادآور شد: میزان جذب اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.