رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: دغدغه و مطالبه مردم و شورای شهر اهواز تکمیل طرح‌های رها شده و بهره‌مندی شهروندان از نتیجه طرح‌ها است.

محمد مهدی مطیعی رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز دوشنبه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز در سرسرای شورا بیان کرد: جلسات شورای ششم به صورت منظم در حال برگزاری است و شورای در ماه‌های انتهایی فعالیت خود نظارت بر نحوه ارائه خدمات شهری را افزایش داده است.

او افزود: از مجموعه شهرداری اهواز درخواست داریم طرح‌های نیمه تمام و رها شده در شهر را با سرعت بیشتری تعیین تکلیف کند تا مردم خدمات‌رسانی شهرداری را بهتر و بیشتر احساس کنند.

آقای مطیعی با اشاره به تشکیل ۲ کارگروه در شورای شهر اهواز ادامه داد: به منظور نظارت هر چه بیشتر و سرعت گرفتن روند اجرای ۲ طرح‌ مهم آسفالت و دفع آب‌های سطحی، ۲ کارگروه در شورای شهر اهواز تشکیل شده تا شاهد اقدامات مؤثری در این راستا باشیم.

در ادامه این جلسه شهردار اهواز گفت: شهادت سید حسن نصرالله داغ سنگینی بر جهان اسلام باقی گذاشت اما باعث آبیاری درخت تنومند جهان اسلام شد تا جبهه مقاومت قدرتمندتر از قبل در مقابل مستکبران جهان ایستادگی کند.

رضا امینی ادامه داد: یک سال از کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیستی می‌گذرد و متاسفانه کشورهای دیگر نسبت به این‌جنایات بی تفاوت هستند.

او اضافه کرد: هر گاه که کارگزاران نظام و مسئولان اجرایی کشور به کلید واژه‌های رهبر معظم انقلاب توجه داشتند قطعا پیروز شدند.

امینی با بیان اینکه ۳ سال از دوره فعالیت شهرداری اهواز در شورای ششم‌ شورا می‌گذرد ادامه داد: تمام دغدغه شهرداری اهواز ارائه بهترین خدمات به مردم است اما به دلیل عقب ماندگی زیاد در اهواز، نیاز به تلاش‌های چند برابر برای جبران این کمبودها است.

شهردار اهواز با تاکید بر اینکه باید با انجام برنامه‌های راهبردی به سمت افزایش رضایت مردم حرکت کرد یادآور شد: با وجود تفاوت‌های سلیقه‌ای که در شهرداری و شورای شهر اهواز وجود دارد اما یک‌هدف یعنی خدمت به مردم، دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار