بزرگداشت شهید آیت‌الله شیخ فضل‌الله محلاتی، فرماندهان و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

یادواره شهید آیت‌الله شیخ فضل‌الله محلاتی، فرماندهان و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات با حضور مردم، مسئولان و یادگاران دفاع مقدس برگزار شد.

معاون اول دادستان کل کشور به عنوان خطیب یادواره گفت: پاسداشت یاد، خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت مانع از انحراف جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی حضور در یادواره‌های شهدا را توفیقی بزرگ دانست و افزود: یادواره‌های شهدا، محافل نور هستند، شهدا عظمت و مقام بسیاری نزد خدا دارند و روحانیون و مسوولین باید در میان مردم حضور پیدا کرده و خباثت آمریکای جنایتکار را برای جوانان بیان کنند.

معاون اول دادستان کل کشور گفت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، باید بدانیم که چگونه عمل کنیم و هرکس چه وظیفه‌ای دارد، هر لحظه اگر غفلت کنیم، شیاطین به سراغ ما می‌آیند چراکه شیاطین همواره آماده فریب جوانان ما هستند و اگر یک‌لحظه کوتاهی کنیم، آنها هزاران قدم پیش‌آمده تا جوانان ما را منحرف کنند.


حجت الاسلام موسوی گفت: نباید از علما، محافل دینی، مساجد و بسیجیان فاصله بگیریم چراکه شیاطین هر لحظه آماده فریب ما هستند، باید مراقب باشیم چرا که مسیر عدم انحراف، مجالس شهدا و شنیدن کلام اهل‌بیت است، مردم اگر سخنان اهل‌بیت را بشنوند، آن را خواهند پذیرفت. بنا بر این، روحانیون و مسوولین باید در میان مردم حضور پیدا کرده و عظمت تشیع و خباثت آمریکای جنایتکار برای جوانان بیان شود، مردم باید بدانند که ما کجا بودیم و اکنون کجا هستیم و چه اهدافی داریم، مردم باید بدانند که در نزدیکی قله هستیم تا جوانان ما ناامید نشوند. باید خوبی‌های نظام و انقلاب در دانشگاه بیان شود و بگوییم که اهل بیت از ما چه می‌خواهند و وظیفه امروز ما چیست.

او افزود: درد‌های اجتماعی جامعه را گرفتار کرده و راه درمان آن دنبال کردن مسیر اهل بیت است، فضای مجازی به گونه‌ای است که به جایگاه و آبروی مردم رحم نمی‌کند. باید مراقب باشیم که شیاطین به دنبال این هستند با تبلیغات گسترده بتوانندجوانان ما را از دین، انقلاب و ولایت جدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.