پیشوایان و شهروندان ادیان توحیدی ساکن دراصفهان، جنایات‌های رژیم صهیونیستی در بیروت و غزه از جمله به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

شهروندان کلیمی اصفهان، ضمن محکومیت جنایت‌های این رژیم کودک کش و ابراز همدردی با مردم مظلوم لبنان و غزه اعلام کردند: مبارزه با جنایت‌های صهیونیست‌ها، نه تنها آرمان مسلمانان جهان؛ بلکه آرمان مشترک و خواسته همه ادیان الهی و آزادگان جهان است و مجامع بین المللی نباید در مقابل این جنایت‌ها، سکوت کند.


بیژن خاکشور عضو انجمن کلیمیان اصفهان گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نسل کشی است و خوی وحشی گری آنها را بیش از پیش برای جهانیان آشکار ساخته و این به معنای شکست مطلق است.


پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران هم گفت:این حملات چندین باره چیزی نیست جز جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی که بار دیگر، چهره ضد انسانی و تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی را به نمایش می‌گذارد.


اسقف اعظم سیپان کاشجیان افزود:سید حسن نصرالله فرمانده‌ای بزرگ بود و ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به یاد می‌آورم که فرمودند ما به عنوان پشتیبان مردم فلسطین و لبنان محکم ایستاده ایم.

 
بهزاد نیک دین موبد زرتشتیان اصفهان هم گفت: ظلم و ستم به هر شکل ممکن بد است و ما زرتشتیان، جنایت‌های این رژیم کودک کش را محکوم می‌کنیم.

پیشوایان ادیان توحیدی ساکن دراصفهان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار