ارتش رژیم صهیونیستی مدعی آغاز تهاجم زمینی به خاک لبنان شد اما شبکه «المیادین» تاکید کرد هنوز هیچ اثری از نفوذ نظامیان صهیونیست مشاهده نشده است.

به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی آغاز تهاجم زمینی به خاک لبنان شد و ادعا کرد که این عملیات ضد مواضع حزب‌الله و در نزدیک مرز انجام می‌شود.

همچنین دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز درباره این تجاوز ادعایی به خاک لبنان، گفت: ما عملیات زمینی مشخصی را علیه اهداف حزب الله در نزدیکی مرز لبنان آغاز کردیم که این عملیات با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای همراه است.

وی مدعی شد: عملیات زمینی در چارچوب دستیابی به اهداف جنگی برای بازگرداندن ساکنان شمال به خانه‌هایشان انجام می‌شود.  ارتش بر اساس برنامه منظم تحت نظارت ستاد کل و فرماندهی شمال عمل می‌کند.

از سوی دیگر، شبکه «المیادین» تاکید کرد که هنوز هیچ اثری از نفوذ نظامیان صهیونیست به جنوب لبنان، باوجود ادعای آغاز تهاجم زمینی به خاک این کشور مشاهده نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که براساس ارزیابی‌های میدانی، شهرک‌های «المطله»، «مسگاف عام» و «کفار گلعادی» منطقه ممنوعه نظامی  و ورود شهرک‌نشین‌ها به این مناطق ممنوع اعلام شد. 

به دنبال این بیانیه منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی اتوبوس‌هایی را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرز لبنان اعزام کرده  و در حال تخلیه شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
برای جنگ زمینی ثبت نام دارید اعلام کنید . شاید بعضی ها مثل من حاضر باشن برن لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
حالا به حرف آقای رفسنجانی رسیدی موشک بدرد نمیخوره وقتی نشه حتی یک دونه بزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اگه موشک به درد نمی خورد الان ایران هم مثل افغانستان و عراق و .. بود. و شاید خیلی از مردم ایران کشته، آوراه و . . . شده بودند.
Germany
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
اسراییل = ویروس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
به نظر با حمله زمینی رژیم اسرائیل دیگر احتیاج هست که برای نابودی این رژیم، نیروهای داوطلب از کشورهای اسلامی اعزام شوند تا بتوان برای همیشه از شر این اسرائیل نجات یافت.دیگر موشکها برای این رژیم مثل اینکه حرف اول نمی زند.و می خواهد آش با جاش ببلعد.که ان شالله خفه میشود.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۳
شما اگه افتخار بدی خودتم اعزام شی مردم خوشحال میشن . تا کی میخوایین شعار بدین
آخرین اخبار